Gjest god sommer Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 jeg er voksen , 26 Om han sitter å drikker i dag; kan du ta deg en tur på kino eller noe? klem 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Om han sitter å drikker i dag; kan du ta deg en tur på kino eller noe? klem like tragisk jeg.. drukket i natt. nå ar jeg vært edru i sikkert 4 timer 0 Siter
Gjest vokste opp med en pappa som også drakk slik Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 jeg er voksen , 26 Jeg er også 26, og jeg gråter ennå jeg. Men jeg har ikke blit utsatt for seksuelle overgrep. Jeg tenker på mine sår pga min pappas drikking. Det virker som om de aldri leger, og helt spontant kan jeg begynne å gråte... Som nå, når jeg leste innlegget ditt. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er også 26, og jeg gråter ennå jeg. Men jeg har ikke blit utsatt for seksuelle overgrep. Jeg tenker på mine sår pga min pappas drikking. Det virker som om de aldri leger, og helt spontant kan jeg begynne å gråte... Som nå, når jeg leste innlegget ditt. vet ikke.. er så glad i pappa. men han ender alltid opp med å bli martyren. er ikke noe vits å forsøke 0 Siter
Gjest vokste opp med en pappa som også drakk slik Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 vet ikke.. er så glad i pappa. men han ender alltid opp med å bli martyren. er ikke noe vits å forsøke Om det er at du får dårlig samvittighet? Han flink til å prate for seg? Jeg har konstant dårlig samvittighet, for at jeg ikke kan godta ham slik han er. At jeg ikke er tolerang nok. At jeg ikke kan tilgi og glemme fortiden. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Om det er at du får dårlig samvittighet? Han flink til å prate for seg? Jeg har konstant dårlig samvittighet, for at jeg ikke kan godta ham slik han er. At jeg ikke er tolerang nok. At jeg ikke kan tilgi og glemme fortiden. han har ikke alkoholproblem sier han.. umulig å si noe annet 0 Siter
Gjest vokste opp med en pappa som også drakk slik Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 han har ikke alkoholproblem sier han.. umulig å si noe annet Et alkoholproblem er når drikkinga går ut over andre. Min far har aldri hatt alkoholproblemer sier ham. Men ekteskapet ble ødelagt, vårt forhold ble ødelagt direkte pga av en episope i fylla, og hans handlingslammelse i ettertid. Min far forstår ikke, vil ikke forstå. Jeg har brukt hele livet mitt på å forstå han, fordi han er så flink til å argumenter for seg. Fotelle meg at jeg så verden svart-hvitt. Jeg så på ham som alkoholiker da jeg var yngre, men så "overtalte" han meg at han ikke var det. Nå i en alder av 26 har jeg endelig forstått at han er alkoholiker. Han er gla i meg, og kan ikke skryte nok av meg til sine venner. Jeg vil ikke prate med ham nesten for jeg blir så sint. Jeg kan eksploderer av sinne hvist jeg prater med ham. Jeg vil tilgi men klarer ikke. Og jeg savner ham ufattelig, selv om jeg er sint. Jeg savner den han er uten alkoholen. Jeg har gått til psykolog for å komme meg gjennom den eksakte hendelsen for to år siden, og da kom alt annet frem fra barndommen, som jeg hadde fortrengt. Små ting som har gjort stort inntrykk på meg. 0 Siter
Gjest Må bare leve med det. Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg vet hvordan du har det. Har selv en far som har vært og er fortsatt, en alkoholiker siden jeg var 2 år. Er selv i din alder. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg vet hvordan du har det. Har selv en far som har vært og er fortsatt, en alkoholiker siden jeg var 2 år. Er selv i din alder. ikke alkoholiker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.