Hatsumomo Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hvor lang tid skal det egentlig ta før man får farge? Får nok farge i ansiktet, men resten av kroppen føler jeg er like hvit. Har solt meg annenhver dag i litt over 3 uker nå. Ikke så mange minuttene da, men siste uken nå har det vært 15 minutt og jeg øker for hver gang fremover. Bare lurer jeg .... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg soler meg minst en halvtime hvis jeg først tar solarium, og da blir jeg svart! 0 Siter
Aryane Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hvilken sol bruker du da? Kanskje den har gamle rør? Jeg soler meg av og til på Brun og Blid og etter 3 x 20 minutter har jeg fått skikkelig god farge. Men så blir jeg lett brun da! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Hvilken sol bruker du da? Kanskje den har gamle rør? Jeg soler meg av og til på Brun og Blid og etter 3 x 20 minutter har jeg fått skikkelig god farge. Men så blir jeg lett brun da! Dan Sun solstudio. Jeg er ganske hvit av meg da. Merker jeg blir litt rød etter solingen, men ikke noe særlig mer. Vel ansiktet mitt blir raskere brunt ihvertfall! KAnksje jeg bare må prøve 20-30 min fremover da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.