Gjest Overvektig kvinne Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Har vært og shoppa klær, parfyme og litt tilbehør++ Gruer meg litt til festen da, for føler meg ganske feit og blubbete, men håper at det blir litt bedre nå som jeg har shoppa klær som skjuler det verste flesket. Er spent på om jeg kommer i snakk med noen.. 0 Siter
Gjest anonym overvektig Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er også overvektig, men gift da. Jeg sliter med å finne klær som dekker uten at jeg ser gravid ut eller magen og valken mellom magen og brystene vises. Men jeg vet at vekta ikke skal ha SÅ mye å si, og jeg er sikker på at du kommer til å se flott ut i kveld! Pynt deg og ha det morro! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Så deilig! Kos deg masse ute på byen, sikker på at du treffer mange kjekkaser. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er også overvektig, men gift da. Jeg sliter med å finne klær som dekker uten at jeg ser gravid ut eller magen og valken mellom magen og brystene vises. Men jeg vet at vekta ikke skal ha SÅ mye å si, og jeg er sikker på at du kommer til å se flott ut i kveld! Pynt deg og ha det morro! Hvis man retter seg opp i ryggen og løfter haka er det utrolig hvor mange bilringer man kan bli kvitt ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.