Gjest Råkjører alltid Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Denne uken ble det kjent at det skal poppe opp en drøss med nye fotobokser rundt omkring i landet. Noen som vet om det finnes en oversikt på nett om hvor alle nåværende fotobokser står, og om evt. denne siden blir oppdatert så fort nye bokser kommer opp(hvis det finnes en slik side)? 0 Siter
EllaJo Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Her er en link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122364 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Håper det er mange sivilpolitibiler ute på veiene, så slike som deg blir tatt! Snart blir det også slik at gjennomsnittsfarten mellom hver fotoboks blir målt, og da ligger du også tynt an! Du er en fare for oss andre, din dritt! 0 Siter
Gjest Råkjører alltid Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Håper det er mange sivilpolitibiler ute på veiene, så slike som deg blir tatt! Snart blir det også slik at gjennomsnittsfarten mellom hver fotoboks blir målt, og da ligger du også tynt an! Du er en fare for oss andre, din dritt! Takk for det 0 Siter
Gjest også råkjører Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Her er en link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122364 Hei! Klarte ikke å finne frem til siden... Kan du forklare litt nærmere? 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Håper det er mange sivilpolitibiler ute på veiene, så slike som deg blir tatt! Snart blir det også slik at gjennomsnittsfarten mellom hver fotoboks blir målt, og da ligger du også tynt an! Du er en fare for oss andre, din dritt! Når selveste direktøren i vegdirektoratet ønsker at flest mulig vet hvor fotoboksene står, så er det ganske naturlig å spør hvor man kan få den informasjonen, sånn helt uten å bli kalt en dritt av den grunn. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Når selveste direktøren i vegdirektoratet ønsker at flest mulig vet hvor fotoboksene står, så er det ganske naturlig å spør hvor man kan få den informasjonen, sånn helt uten å bli kalt en dritt av den grunn. Jeg syns folk som bevist kjører fort, og vil finne ut hvor alle fotobokser står fordi da kan de kjøre sakte forbi dem, ja de har jeg ikke mye sympati med, og håper de blir tatt! Kjører ofte på strekning der det er fotobokser, og folk kjører som svin, og rett før en fotoboks bremser de ned og kjører gjerne 10 km under fartsgrensen, psyk kjøring mener jeg. Veldig mange ulykker skylles høy fart, og veldig mange ulykker går utover uskyldige mennesker, og deres familier, så jeg syns råkjørere er duster, som utsetter andre for farer!!! 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Når selveste direktøren i vegdirektoratet ønsker at flest mulig vet hvor fotoboksene står, så er det ganske naturlig å spør hvor man kan få den informasjonen, sånn helt uten å bli kalt en dritt av den grunn. og en ting til, hvis du leste hele innlegget med signatur, så er tydligvis denne personen en som kjører for fort, alt for fort, i følge han selv, ingen sympati fra meg, nei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.