Gå til innhold

Er du kjent i Asker sentrum?

Anbefalte innlegg

Gjest helt ukjent
Skrevet

Kjenner du til noen ok cafe som er åpen på formiddager, i strekningen Asker sentrum - Asker kirke?

Helst som har en liten krok/siderom der det går an å reservere bord til ca. 15 mennesker...

Må ikke være altfor dyrt, bare vanlige priser...

Videoannonse
Annonse
ikke fast nick
Skrevet

Er ikke særlig kjent med spisesteder i Asker selv om jeg er derfra. Men du kan jo titte på følgende sider:

http://www.trekanten.no/website.aspx

http://www.askerkulturhus.no/Spisesteder/

http://www.abguiden.no/spise/asker.htm#Asker

Alle som har adresse i Asker på denne listen, med unntak av Quality Hotel Leangkollen og Scandic Hotell, må kunne sies å ligge på den strekningen du spør om. Kanskje ikke alle har åpent på formiddagen, men det kan du jo ringe dem og spørre om.

Skrevet

Intermezzo har nyyyydelig lunsjmeny. Ligger på trekanten senter....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Intermezzo er vel greit. De åpner 10.30, tror jeg. Men det er mer kaffe og småretter (lunsj) enn kaker og den slags cafe-føde. Men det er stort, bord lar seg reservere, og lunsjrettene er rimelige, gode og porsjonene er store.

Du finner også en del mindre kaffebarer, men hvorvidt det lar seg gjøre å reservere bord på noen av dem aner jeg ikke.

Intermezzo ville vært mitt valg, nærmest uansett anledning.

Forresten ... Når jeg tenker etter tror jeg faktisk de har kaker og den slags der også.

Skrevet

Intermezzo er vel greit. De åpner 10.30, tror jeg. Men det er mer kaffe og småretter (lunsj) enn kaker og den slags cafe-føde. Men det er stort, bord lar seg reservere, og lunsjrettene er rimelige, gode og porsjonene er store.

Du finner også en del mindre kaffebarer, men hvorvidt det lar seg gjøre å reservere bord på noen av dem aner jeg ikke.

Intermezzo ville vært mitt valg, nærmest uansett anledning.

Forresten ... Når jeg tenker etter tror jeg faktisk de har kaker og den slags der også.

Jepp. Sånne deilige, seige brownies.... Og gulerotkake...mmm.

Mmmm, nå fikk jeg lyst på "grisen og baderingen"

*'sulten*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp. Sånne deilige, seige brownies.... Og gulerotkake...mmm.

Mmmm, nå fikk jeg lyst på "grisen og baderingen"

*'sulten*

Hehe, jupp, de burde definitivt forandre navnene på rettene sine. :)

Vet du om de har fått ny meny der nå? For en måneds tid siden fikk vi beskjed om at de skulle skifte ut menyen. Men jeg har ikke vært der siden.

Skrevet

Hehe, jupp, de burde definitivt forandre navnene på rettene sine. :)

Vet du om de har fått ny meny der nå? For en måneds tid siden fikk vi beskjed om at de skulle skifte ut menyen. Men jeg har ikke vært der siden.

Vet ikke, har det med å dra ned til Vollen om sommer'n..... Litt sånn sesong-restaurant-velger...

Skulle ønske de fikk litt mer snadder på menyen om kvelden. Lunsjmenyen er sinnsykt mye bedre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet ikke, har det med å dra ned til Vollen om sommer'n..... Litt sånn sesong-restaurant-velger...

Skulle ønske de fikk litt mer snadder på menyen om kvelden. Lunsjmenyen er sinnsykt mye bedre.

Enig. Middagsmenyen er dårlig. Eneste som duger er sushien. Den er grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...