Gjest auuuuu auuuu Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Knakk nettopp en tann, og tannlegen min holder ferie. Noen som vet om noen rimelig tannleger i hovedstaden som tar imot akutte tilfeller? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Du får ta en ringerunde http://gulesider.no/gs/categoryList.c?q=tannlege+oslo 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Kontakt Tannlegevakten. De holder til ved Tøyen. Du finner nok nummeret på gulesider.no 0 Siter
Gjest Piffen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Kan du ikke drøye det til over ferien og så ta kontakt med din faste tannlege? 0 Siter
mariamamma Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Tannlegevakta på Tøyen! De er kjempeflinke. Trakk en tann der som tannlegen min mente jeg måtte operere ut. Ikke no' problem der nei. De fikser nok det meste OG de har åpent på søndager (tror jeg). Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.