Snoooopy Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Jeg er ensom. Jeg er feit. Jeg er en taper. Jeg har det ikke bra. Ingen liker meg. BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 0 Siter
frosken Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Gjør du noe i RL for tiden som kan gjøre at du får det bedre? Når jeg så innlegget ditt, så må jeg tilstå at jeg tenkte at du forhåpentligvis finner andre måter å uttrykke deg på i RL enn den du velger her. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Gjør du noe i RL for tiden som kan gjøre at du får det bedre? Når jeg så innlegget ditt, så må jeg tilstå at jeg tenkte at du forhåpentligvis finner andre måter å uttrykke deg på i RL enn den du velger her. har trent endel i det siste, og tror jeg har fått det mye bedre pga det, men så har jeg av en eller annen grunn ikke trent nå da... trente bare littegrann i går... (syklet bare EN mil)... også er det jobben da, som er fin å gå til... jobba ikke på fredag, og ikke i dag... er ikke før til mandag at jeg skal på jobb igjen... er ikke noen kjempejobb altså, jobber bare littegranne... og det passer meg kjempebra, for da har jeg noe å gå til samtidig som jeg ikke sliter meg helt ut, altså at jeg har energi til andre sysler ved siden, som å trene... blir vel ikke flere sysler enn det egentlig, bortsett fra å slappe av da... men du skjønner nok hva jeg mener... lediggang er roten til (mye) ondt... 0 Siter
Snoooopy Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Gjør du noe i RL for tiden som kan gjøre at du får det bedre? Når jeg så innlegget ditt, så må jeg tilstå at jeg tenkte at du forhåpentligvis finner andre måter å uttrykke deg på i RL enn den du velger her. Står til med frosken da? 0 Siter
Gjest jaja det blir bedre med tiden sier de Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Var da voldsomt til syte innlegg fra deg her da... ser flere innlegg med syt jeg. 0 Siter
frosken Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Står til med frosken da? Jeg har en fin sommerkveld :-) 0 Siter
frosken Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 har trent endel i det siste, og tror jeg har fått det mye bedre pga det, men så har jeg av en eller annen grunn ikke trent nå da... trente bare littegrann i går... (syklet bare EN mil)... også er det jobben da, som er fin å gå til... jobba ikke på fredag, og ikke i dag... er ikke før til mandag at jeg skal på jobb igjen... er ikke noen kjempejobb altså, jobber bare littegranne... og det passer meg kjempebra, for da har jeg noe å gå til samtidig som jeg ikke sliter meg helt ut, altså at jeg har energi til andre sysler ved siden, som å trene... blir vel ikke flere sysler enn det egentlig, bortsett fra å slappe av da... men du skjønner nok hva jeg mener... lediggang er roten til (mye) ondt... Bra at du trener og jobber. Det gir også mulighet for å treffe folk. kanskje du kan velge en treningsform til ved siden av sykling (hvis du ikke allerede gjør det) som medfører at du trener sammen med andre ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.