Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg er 28 år eldre enn trådstarter. jøss, du er gammal - godt at det ikke bare er ungdom her, jeg er også voksen ..hihi! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg er altfor gammel, jeg er 51 ) For gammel for hvada? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Middelaldrende har jeg funnet ut, etter å ha sett meg i speilet med lesebriller 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg er 28 år eldre enn trådstarter. ca. trådstarter ga bare ca alder. Legg på eller trekk fra 15% så blir det kanskje rett. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 For gammel for hvada? For å være her vel ;o) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 For å være her vel ;o) neida, aldri for gammel til å være her vel? ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 neida, aldri for gammel til å være her vel? ;-) Jeg vet ikke. Noen ganger føler jeg at meningene mine er helt utrangert ) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg vet ikke. Noen ganger føler jeg at meningene mine er helt utrangert ) Vel, det kan jeg også føle- selv om jeg er ca. 20% yngre enn deg... men jeg liker mangfoldet selv. Jeg liker møte så mange ulike meninger, fra mennesker i alle aldre. Dog noe rart å se at man kanskje selv er litt gammeldags i enkelt-saker. Man føler seg jo som 25 åring- med *kremt* et ungdommelig sinn... 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vel, det kan jeg også føle- selv om jeg er ca. 20% yngre enn deg... men jeg liker mangfoldet selv. Jeg liker møte så mange ulike meninger, fra mennesker i alle aldre. Dog noe rart å se at man kanskje selv er litt gammeldags i enkelt-saker. Man føler seg jo som 25 åring- med *kremt* et ungdommelig sinn... Ja, jeg har blitt hele 28 i hue jeg så jeg er fremdeles litt eldre enn deg ;o) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg vet ikke. Noen ganger føler jeg at meningene mine er helt utrangert ) enig med dorthe! Vi burde starte et eldreforum...haha! Neida, jeg har venner under 30, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke helt finner meg til rette her inne, men har også tenkt på aldern. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ca. like gammel som deg jeg, sjøstjerna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.