Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Kommer an på resten av mannen. Mannen min har litt mage, og han er kjempesexy. En lekkerbisken ;O) 0 Siter
Snoooopy Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Kommer an på resten av mannen. Mannen min har litt mage, og han er kjempesexy. En lekkerbisken ;O) De fleste menn er jo radmagre da, om du sier litt mage er det sikkert ikke mer enn litt fett som er umulig å få bort. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 samboeren min er også sexy og ikke stor, men han har mage. . . . . 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Både ja og nei. Kommer helt ann på mannen. Min mann har litt mage. Helt greit for min del, men han var finere når jeg møtte han og han ikke hadde særlig til mage 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152391391' post='3201152] Det hadde sett snodig ut uten he he! du har alltid en morsom kommentar på lur du Angelica! liker din humor! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 De fleste menn er jo radmagre da, om du sier litt mage er det sikkert ikke mer enn litt fett som er umulig å få bort. hehe, han er ikke radmager, nei. Langt i fra. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 he he! du har alltid en morsom kommentar på lur du Angelica! liker din humor! Åh..takk! Nå ble jeg glad 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 hehe, han er ikke radmager, nei. Langt i fra. radmagre menn er ikke det jeg liker best. Liker ikke å ligge å stryke på noen der det er bein og sånt som stikker ut overallt! det skal være passe mye muskler og litt å ta i. men det er jo bare hvis man kunne ønske da, jeg mener jo at personlighet, sjarm osv er mye viktigere. og skulle samboeren min bli radmager eller smellfeit så skulle jeg elske han uansett! 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 jah! det er bare sexy med en (moderat) mage. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152391391' post='3201152] Det hadde sett snodig ut uten *flire godt* 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 husk:du blir ikke glad i folk fordi de er vakre-de blir vakre fordi du er glad i dem;) (gammelt visdomsord) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 husk:du blir ikke glad i folk fordi de er vakre-de blir vakre fordi du er glad i dem;) (gammelt visdomsord) Jammen det gjelder ikke for alle. Kan være for mye flesk og sånn, usexy!! Ikke så flatterende rundt det som skulle være prikken over i'en (i senga). Kommer seff oxo an på helheten. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Nei! Slanke menn. Ikke spinkle, for all del. Menn med brystkasse og skuldre. Ikke mage. Det er sexy. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det hadde vært litt rart uten..;-p Men sånn mage, mage. Nei. Sorry. Det skal være flatt. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jammen det gjelder ikke for alle. Kan være for mye flesk og sånn, usexy!! Ikke så flatterende rundt det som skulle være prikken over i'en (i senga). Kommer seff oxo an på helheten. ja,men hvis du er glad i noen, er du jo glad i hele mennesket;med eller uten stor mage..og en med stor mage er også sexy i øynene til den som begjærer og elsker ham. dessuten er det heldigvis ikke bare utseendet som teller, når man faller for noen:sjarme,personlighet,utstråling,kjemi-you name it....sikker på at snooppy er ganske sexy,jeg;) 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jammen det gjelder ikke for alle. Kan være for mye flesk og sånn, usexy!! Ikke så flatterende rundt det som skulle være prikken over i'en (i senga). Kommer seff oxo an på helheten. skrivefeil;) .d skulle være snoooopy,ikke snooppy(skulle tro d var snoppen jeg snakket om;) humre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.