Gjest komigang Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 hei! håper noen har gode råd til meg om hva jeg kan gjøre for å komme i gang med ting som jeg utsetter.er litt deprimert. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 the surpression that you feel must turn to hope 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Bite tenna sammen og bare sette igang uten å tenke. Før du vet ordet av det er det gjort og du kan slappe av igjen. Gulrota er å vite at det er gjort! 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Bite tenna sammen og bare sette igang uten å tenke. Før du vet ordet av det er det gjort og du kan slappe av igjen. Gulrota er å vite at det er gjort! takk for råd! vil prøve å følge det:) har kommet i en "ond sirkel" med å utsette ting,da jeg er deprimert. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 the surpression that you feel must turn to hope hei! takk for råd:) men jeg er ikke så stiv i engelsk,hva betyr surpression? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 hei! takk for råd:) men jeg er ikke så stiv i engelsk,hva betyr surpression? suppression skulle det være. menes vel at man ikke kommer noen vei, at man blir holdt tilbake av noe. er fra en sang. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 suppression skulle det være. menes vel at man ikke kommer noen vei, at man blir holdt tilbake av noe. er fra en sang. ok:) og takk! får vel prøve på det. koselig å få svar:) dere er mange snille,hjelpsomme,hyggelige,gode folk der ute:) 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 suppression skulle det være. menes vel at man ikke kommer noen vei, at man blir holdt tilbake av noe. er fra en sang. ble du forresten klok på d med kiloene? du får ha lykke til med slankinga:) klem 0 Siter
lonelyP Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vet ikke om det hjelper, men det slo meg at det kanskje ble lettere om du skrev en liste over hva som skulle gjennomføres. Ikke for lang liste, bare slik at du ser at dette er overkommelig. Så kan du sette deg ned og være litt fornøyd med deg selv etterpå når alt er krysset av på listen. Lykke til da. (Har vært litt deppa selv for en tid siden. slitsomt. Kjenner meg igjen i det du sier. Du må bare stå på.) 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vet ikke om det hjelper, men det slo meg at det kanskje ble lettere om du skrev en liste over hva som skulle gjennomføres. Ikke for lang liste, bare slik at du ser at dette er overkommelig. Så kan du sette deg ned og være litt fornøyd med deg selv etterpå når alt er krysset av på listen. Lykke til da. (Har vært litt deppa selv for en tid siden. slitsomt. Kjenner meg igjen i det du sier. Du må bare stå på.) takk! det varmer å få gode råd:).vil sette meg å skrive en liste.klem 0 Siter
Soria Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Noe som har hjulpet meg er å dele opp oppgavene og skrive en liste slik at jeg kan krysse av noe selv om jeg ikke får gjort alt. For eksempel å skrive: vaske kjøkkengolv, vaske stuegolv osv. Da blir ikke oppgavene så store som f.eks å skrive vaske huset som en oppgave. 0 Siter
Gjest Jada jada jada jada Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Skriv en liste med minst 10 ting, og gi dem til mannen din, kanskje ihvertfall to ting blir gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.