Gå til innhold

så slank du er blitt

Anbefalte innlegg

Gjest slanka
Skrevet

har dere gode kommentarer som jeg kan si til folk som stadig påpeker hvor slank jeg er blitt.(jeg er ikke særlig opptatt av det, men DE er,og jeg skulle gjerne ha satt dem "på plass" med noen gode ord)det er jo gjerne folk som selv er opptatt av å slanke seg som kommenterer folks vekt.men blir lei:( av at de ikke ser MEG men kroppen min,bare...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sette dem på plass? De mener det vel bare godt. Kunne ikke falt meg inn å sette noen på plass fordi de ga meg et kompliment.

Men om du nå må si noe, kan du jo f.eks si "Heldigvis bare utsiden som har endret seg, og ikke innsiden", eller noe.

Gjest slanka
Skrevet

Sette dem på plass? De mener det vel bare godt. Kunne ikke falt meg inn å sette noen på plass fordi de ga meg et kompliment.

Men om du nå må si noe, kan du jo f.eks si "Heldigvis bare utsiden som har endret seg, og ikke innsiden", eller noe.

sukk..du har vel rett..blir bare lei av å høre det til stadighet.

Skrevet

Det retter seg sikkert når du begynner å legge på deg igjen. Så slipper du det jævla maset!

;o)

Gjest slanka
Skrevet

Det retter seg sikkert når du begynner å legge på deg igjen. Så slipper du det jævla maset!

;o)

nå måtte jeg flire! da begynner de vel med"har du lagt på deg" og "så tjukk du har blitt".ja,ja. du fikk meg iallefall i godt humør;p

Skrevet

nå måtte jeg flire! da begynner de vel med"har du lagt på deg" og "så tjukk du har blitt".ja,ja. du fikk meg iallefall i godt humør;p

Ja, der kan du se ;)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

;o)

hehehhe :D

Skrevet

Luksusproblem!! Herlighet, jente.. ;-)

Skrevet

Si du er frivillig tester av et nytt slankemiddel: bendelormegg. Vis fram noen mystisk utseeende piller.

Eller si du bruker Keinsteins slankesåle, de du skal gå 25 km på i 10% stigning hver dag, og tilbake. For å få til det, måtte de bygge på Galdhøpiggen 32 meter.

Gjest slanka
Skrevet

Luksusproblem!! Herlighet, jente.. ;-)

d er sikkert fordi jeg har problemer at jeg ikke liker at folk påpeker dette til stadighet.ser ikke selv hvor"heldig" jeg er,fordi jeg er deppa. andre drømmer sikkert om å få det til,og tror at en blir lykkelig av det.

Skrevet

d er sikkert fordi jeg har problemer at jeg ikke liker at folk påpeker dette til stadighet.ser ikke selv hvor"heldig" jeg er,fordi jeg er deppa. andre drømmer sikkert om å få det til,og tror at en blir lykkelig av det.

Ikke sant, alle andre synes du er heldig. Det er et kompliment. Men vi jenter er jo ikke så flinke til å ta imot slik, dessverre.

Du får bare smile og si takk, og begynne å snakke om noe annet. :-)

Skrevet

Det er nok ikke uvanlig å få delte følelser om slike ting, grunnet at man føler at man ikke var god nok før da kanskje?

Du kan jo bare smile moderat og la vær å si noen ting, så kanskje de tar hintet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...