Gå til innhold

Ny mobil, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Nokia N80 eller Nokia 3250 og er fornøyd med dem? Ønsker å ha Nokia.

Er det stor forskjell på 2 og 3 megapiksler? Vil jo ha god kvalitet på bildene....

;-) Glad for alle svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

N80 er helt rå, men sinnsykt bra nettleser, masse funksjonalitet og veldig bra kamera (3 megapixels). Dog er bildene som mitt billige digitalkamera med 5 megapixels tar, bedre. :) Den er dyr, men verdt det...

Hvis du liker Nokia og ikke trenger så bra kamera/stor skjerm og fiksfakserier, så er 6111 lekker også, og en god del billigere...og ligner N80 i design.

Skrevet

N80 er helt rå, men sinnsykt bra nettleser, masse funksjonalitet og veldig bra kamera (3 megapixels). Dog er bildene som mitt billige digitalkamera med 5 megapixels tar, bedre. :) Den er dyr, men verdt det...

Hvis du liker Nokia og ikke trenger så bra kamera/stor skjerm og fiksfakserier, så er 6111 lekker også, og en god del billigere...og ligner N80 i design.

Takk for svar ;-))

Skrevet

N80 er bra! Hvis du skal velge mellom N80 og 3250 så synes jeg det er en design-sak! 3250 er jo vanvittig tøff da! Men hadde nok valgt N80 selv, den er bedre på samtlige punkter! Koster jo litt mer også da! :-)

Skrevet

N80 er bra! Hvis du skal velge mellom N80 og 3250 så synes jeg det er en design-sak! 3250 er jo vanvittig tøff da! Men hadde nok valgt N80 selv, den er bedre på samtlige punkter! Koster jo litt mer også da! :-)

Takk for svar.... Er det veldig stor forskjell på 2 og 3 megapixler? Har du forsøkt å overføre bilder fra tlf til pc? Hvordan blir resultatet?

Skrevet

Takk for svar.... Er det veldig stor forskjell på 2 og 3 megapixler? Har du forsøkt å overføre bilder fra tlf til pc? Hvordan blir resultatet?

Det er i hvertfall stor forskjell på 1 og 3 megapixler - med 3 får du ganske bra bilder med en oppløsning på 800 x 600, særlig i godt dagslys. Har ikke sett med største oppløsning. Overføring til PC går greit hvis du har Windoze, mens vi stakkars Mac-folk må maile bildene til oss selv (fanden ta Nokia, grrrrr)...

Skrevet

Nja, ikke så veldig stor forskjell når det er mobilkamera.

Selv så har jeg holdt på å printa ut bilder med ett VGA kamera, 0,3 Megapixler, og jeg er kjempe fornøyd med resultatet.

Bare ikke tro at det kommer til å se helt ut som ett vanlig kamera, da blir du skuffa! Men resultatet blir ikke på noen måte dårlig altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...