Gjest Hala Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 opplevd diskusjon krangel som en tredje person. vennen min opplevde situasjonen helt annerledes enn meg. Totalt forskjellig oppfattning. bør jeg da si ja , skjønner , det var dårlig gjort etc. Eller si at man har en annen oppfatning? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Om der er venner, så må du da kunne si hva du egentlig mener? Du kan fremdeles vise forståelse for hennes oppfatning. 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Prøve å sette deg inn i h*ns situasjon og skjønne h*ns mening, og gi uttrykk for dette, men være ærlig nok til å fortelle din mening. (kan gjerne pakkes inn i noe bomull) 0 Siter
Gjest Hala Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Om der er venner, så må du da kunne si hva du egentlig mener? Du kan fremdeles vise forståelse for hennes oppfatning. Jeg burde gjort det.Men h*n tåler ingenting og ville antagelig kalle meg slem,eller ekkel.Så da er det vel best å bare svelge kameler og bare si du har rett, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.