Gjest Sprø og gærn Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg er ustoppelig. Har vært på byen i natt og kom hjem. Ble sittende og chatte og surfe og er klin våken og har nettopp begynt å bli edru. Nå er jeg i ferd med å bli gal. Klokka er snart åtte på morgenen og jeg klarer ikke legge meg. Jeg er som en duracell kanin og oppegående batterier. Er skikkelig hyper og gira. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nei jeg har ikke tatt dop eller noe. Bare drukket en del. Er helt fortvilet og begynner å få katastrofetanker, men klarer ikke slappe av for er så gira og det er så deilig å være så gira. Noen tanker på hva som skjer med meg og hva dette er? har hatt noen lignende episoder i forhold til alko før, og ellers, men vet ikke. hva er galt med meg? Burde jeg ikke vært trøtt og sliten og gått og lagt meg? Men jeg vil bare mer, mer mer.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Utnytt energien til å vaske huset!! Eller, om det ikke frister så blir du kanskje trøtt av tanken.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.