EllaJo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Har noen forslag til hva jeg kan finne på i Oslo de nærmeste dagene?? De jeg kjenner er selvsagt på ferie, mens kjæresten min ligger på sykehus (derfor jeg er her.....). har tilgang til ei bittelita leilighet, men det blir fort kjedelig å stirre i veggen der også... 0 Siter
Gjest Sinni Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Nå kjenner jo ikke jeg deg og vet ikke hva du syns er fint. Men var det meg, ville jeg tatt bussen til Bygdøy Folkemuseum og kost meg mellom de gamle husene og spist lunsj der. Eller tatt Bygdøyfergen over og gått opp den brede avenyen (tatt til høyre på toppen for Folkemuseet). Eller så hadde jeg tatt t-banen til Sognsvann og solt meg eller gått tur. Eller t-banen til Frognerseteren og sett på utsikten og tatt meg en kopp kaffe og en kake. Eller dratt med fjordbåt (går fra Vippetangen) til øyene - Hovedøya, Langøyene osv. Eller om det regner: Nasjonalgalleriet, Munchmuseet, Museet for moderne kunst. Etterpå kunne du gått til det gamle torget i Kvadraturen, der er det morsomme kafeer og restauranter, særlig inne i gårdsrommet ned mot Rådhusgata (Café Celsius). 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Nå kjenner jo ikke jeg deg og vet ikke hva du syns er fint. Men var det meg, ville jeg tatt bussen til Bygdøy Folkemuseum og kost meg mellom de gamle husene og spist lunsj der. Eller tatt Bygdøyfergen over og gått opp den brede avenyen (tatt til høyre på toppen for Folkemuseet). Eller så hadde jeg tatt t-banen til Sognsvann og solt meg eller gått tur. Eller t-banen til Frognerseteren og sett på utsikten og tatt meg en kopp kaffe og en kake. Eller dratt med fjordbåt (går fra Vippetangen) til øyene - Hovedøya, Langøyene osv. Eller om det regner: Nasjonalgalleriet, Munchmuseet, Museet for moderne kunst. Etterpå kunne du gått til det gamle torget i Kvadraturen, der er det morsomme kafeer og restauranter, særlig inne i gårdsrommet ned mot Rådhusgata (Café Celsius). Takk for mange gode forslag 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Hva med å besøke Harald og Sonja? Hehe, inn kommer jeg vel ikke har sett slottet mange ganger før, så jeg dropper det nå. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hehe, inn kommer jeg vel ikke har sett slottet mange ganger før, så jeg dropper det nå. De her åpent med guider slik at du får 1 times tur på innsiden, men det er kanskje det du har sett? 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 De her åpent med guider slik at du får 1 times tur på innsiden, men det er kanskje det du har sett? Nei, har ikke vært inne. Kanskje jeg skal gjøre det en dag om det blir tid... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 De her åpent med guider slik at du får 1 times tur på innsiden, men det er kanskje det du har sett? Husker hvor gøy det var å stå innenfor sperringen foran utgangen til balkongen å vinke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.