Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Har visst gått ned 2 kg fra i går kveld. Merkelig altså. 0 Siter
Gjest Sinni Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Væsketap, bare. Om du drakk endel i natt. Etter å ha vært på fylla, går man ned et halvt døgns tid. For sprit/vin/øl virker vanndrivende. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Væsketap, bare. Om du drakk endel i natt. Etter å ha vært på fylla, går man ned et halvt døgns tid. For sprit/vin/øl virker vanndrivende. Drakk bare cola jeg... 0 Siter
Gjest Sinni Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Drakk bare cola jeg... Da må det være den sterke innsatsviljen din som har virket! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Da må det være den sterke innsatsviljen din som har virket! Ja, har liksom tenkt meg lettere... Tror kanskje cola også er vanndrivende jeg? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Man veier alltid mindre tidlig på dagen, enn sent. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Man veier alltid mindre tidlig på dagen, enn sent. Hvorfor det? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor det? Ikke helt sikker, gitt. Har vel noe med væske i kroppen å gjøre? Jeg veier alltid et par kilo mindre på morgenen enn senere på dagen. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ja, har liksom tenkt meg lettere... Tror kanskje cola også er vanndrivende jeg? ja, cola og brus forøvrig er nok vanndrivende.en annen sak er at en veier mindre om morgenen grunnet svetting etc. skulle ikke du slutte med brus? ja,ja det var jo lørdagskveld.. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Ikke helt sikker, gitt. Har vel noe med væske i kroppen å gjøre? Jeg veier alltid et par kilo mindre på morgenen enn senere på dagen. Kanskje jeg har perspirert 2 kg væske i løpet av natten 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 ja, cola og brus forøvrig er nok vanndrivende.en annen sak er at en veier mindre om morgenen grunnet svetting etc. skulle ikke du slutte med brus? ja,ja det var jo lørdagskveld.. Syns det er rart jeg. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Syns det er rart jeg. ikke så rart. har du ikke merket før, at du veier mindre om morgenen? dessuten;cola er ekstra vanndrivende i forhold til annen brus,grunnetstort koffeininnhold.klem,og lykke til med slankinga(les:livsstilsendringa) 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vekta kan svinge med +/- 3 kg pr dag - så enten er du bare helt normal, eller så har du funnet en fantastiks slankekur 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Vekta kan svinge med +/- 3 kg pr dag - så enten er du bare helt normal, eller så har du funnet en fantastiks slankekur Og det har bare med inntak av vanndrivende stoffer og svetting og andre metoder for å fordrive avfallsstoffer på å gjøre? 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Og det har bare med inntak av vanndrivende stoffer og svetting og andre metoder for å fordrive avfallsstoffer på å gjøre? det er jo umulig å gå ned 2 kg på et døgn uansett,når man tenker på at dagsbehovet i kalorier er rundt 2ooo kalorier for en person rundt 70 kg. og at det er 9000 kalorier i 1 kg fett. hvordan har du forbrent så mye på et døgn,det er umulig. det er også vann bundet i kroppsfettet vårt, så dette med 9000 kalorier blir ikke helt korrekt...(kanskje noen har eksakte tall for hvor mange kalorier 1 kg kroppsfett utgjør) spent på å høre om vekta går ned 2 kg for hver dag,for da er du en sensasjon;)kanskje du driver med hardtrening i søvne..;)sex er visst forresten den beste treninga, ang kaloritap...stå på du! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 det er jo umulig å gå ned 2 kg på et døgn uansett,når man tenker på at dagsbehovet i kalorier er rundt 2ooo kalorier for en person rundt 70 kg. og at det er 9000 kalorier i 1 kg fett. hvordan har du forbrent så mye på et døgn,det er umulig. det er også vann bundet i kroppsfettet vårt, så dette med 9000 kalorier blir ikke helt korrekt...(kanskje noen har eksakte tall for hvor mange kalorier 1 kg kroppsfett utgjør) spent på å høre om vekta går ned 2 kg for hver dag,for da er du en sensasjon;)kanskje du driver med hardtrening i søvne..;)sex er visst forresten den beste treninga, ang kaloritap...stå på du! Jeg vet at jeg ikke har mistet 2 kg i fett, lurer bare på hvorfor det er slik. Kan ikke skjønne at jeg har svettet/åndet/tisset/bæsjet ut 2 kg vann på 12 timer ellerno jeg... 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg vet at jeg ikke har mistet 2 kg i fett, lurer bare på hvorfor det er slik. Kan ikke skjønne at jeg har svettet/åndet/tisset/bæsjet ut 2 kg vann på 12 timer ellerno jeg... d er nå bare sånn. jeg veier bestandig 1-2 kg mindre om morgenen 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 det er jo umulig å gå ned 2 kg på et døgn uansett,når man tenker på at dagsbehovet i kalorier er rundt 2ooo kalorier for en person rundt 70 kg. og at det er 9000 kalorier i 1 kg fett. hvordan har du forbrent så mye på et døgn,det er umulig. det er også vann bundet i kroppsfettet vårt, så dette med 9000 kalorier blir ikke helt korrekt...(kanskje noen har eksakte tall for hvor mange kalorier 1 kg kroppsfett utgjør) spent på å høre om vekta går ned 2 kg for hver dag,for da er du en sensasjon;)kanskje du driver med hardtrening i søvne..;)sex er visst forresten den beste treninga, ang kaloritap...stå på du! Man må forbrenne 7000 kcal for å kvitte seg med en kilo fett. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Man må forbrenne 7000 kcal for å kvitte seg med en kilo fett. takk for info:) har lurt litt på det der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.