Gjest Vimsenn Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Driver å pakker ned leiligheta, og lurer på hvordan jeg får vekk disse merkene som blir på kopper og fat når jeg pakker det inn i avispapir... Blir jo svarte merker og det er jo ikke særlig lurt da... Vet du et godt tips til meg? :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Du vasker dem etter at du har pakket dem ut? 0 Siter
frosken Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg orker ikke å holde på med avispapir, så jeg pleier å bruke tekstiler (putetrekk, håndklær, t-skjorter osv) til å emballere servise ol. Gir litt ekstra vask av klær etter flyttingen, men slipper det ekle avispapiret. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det går bra å vaske de etter en tid. Kanskje du kan bruke håndduker, klær etc istedenfor. 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 JA!! Kjøp et lass silkepapir på Binders eller tilsvarende butikk og pakk inn kopper og kar i det neste gang du flytter. Da kan du sette flyttegodset rett inn i skaået uten å vaske det først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.