Gjest kristine24 Skrevet 2. april 2001 Skrevet 2. april 2001 Jeg er en jente på 24 år som venter mitt andre barn i april(26.april). Første gang jeg fødte (i-98)ble jeg satt på kur 3 uker etter terminen og er redd for at dette skal skje denne gang også. Tror du det finns en sammenheng og at jeg må forberede meg på å gå over tida denne gang også? Idag har jeg merket at det er mye lettere å puste og har ikke hatt noe halsbrann heller (pleier å ha det hver dag) + at jeg går på do ofte, tror du det kan være neon tegn på at fødselen er rundt hjørnet? Takk for svar! Hilsen en utålmodig 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 2. april 2001 Skrevet 2. april 2001 Det kan godt tenkes at hodet til det lille barnet har festet seg i bekkenet nå, eller ihvertfall har sunket ned. Når man plutselig får litt bedre plass under mellomgolvet, er det ofte p.g.a. dette. Jeg tror imidlertid ikke at du skal begynne å bli utålmodig nå. Du har ennå nesten 4 uker igjen til termin, og du skal ikke se bort i fra at du også denne gangen kan gå over tiden. Det er en tendens til at overtidighet gjentar seg, uten at man skal påstå for bastant at det kommer til å skje. At du gikk 3 uker over tiden, er helt klart noe spesielt. Jeg synes du skal prøve å tenke at naturen som oftest ordner opp i dette på egen hånd, og alt taler for at du føder før det går så lang tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.