Gå til innhold

FU: Mobiler og merker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mobil har du ? Altså hvilken produsent?

Og, er det slik at du holder deg til et merke hele tiden?

Jeg gikk fra simenes til sony ericsson for 3 år siden.

Når jeg da kikker etter nye mobiler, så kikker jeg alltid på sony ericsson fordi jeg er så fornøyd med mobilene til dette merket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 3 nokia før jeg byttet til sony ericsson i fjor vinter. Kjøpte ny mobil for kort tid siden, da en nokia

Skrevet

Min første mobiltelefon fikk jeg for ca 9 år siden: en Maxon MX3000 eller no sånn. Aldri hørt om maxon hverken før eller siden :P

Så fikk jeg en murstein av en Nokia, og så en siemens c25. Så et par nokia telefoner. Og for snart ett år siden fikk jeg meg en Sony Ericsson K700i til 1kr og er veldig fornøyd. Ikke 100% dog, men nesten. Tror jeg kan tenke meg å fortesette med sony ericsson.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nå for tiden har jeg en Nokia 6230i og en Samsung D500 som jeg bruker, samt en Nokia 5100 som jeg ikke bruker. Er mest fornøyd med Nokia og kommer ikke til å kjøpe Samsung igjen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg var lenge av den oppfatning at alt annet enn Nokia var fakemobiler. Har hatt 5-6 Nokia, tror jeg.

Så ble jeg lettsindig og kjøpte SE T610 og var strålende fornøyd med den, måtte liketil innrømme for meg selv at jeg likte den bedre enn noen Nokia jeg hadde hatt.

Da jeg mista T610 kjøpte jeg en T630 som jeg var på langt nær så fornøyd med, så den solgte jeg temmelig fort. Ble enda mer lettsindig og kjøpte en Siemens S65 som jeg aldri var helt fornøyd med. Mye bra med Siemens, men når jeg som er så forsiktig får riper på skjermen, da er det noe feil et sted.

Nå har jeg hatt en SE K750i i omtrent et år og har vel aldri før opplevd å ha en mobil jeg har vært så fornøyd med over så lang tid. Jeg har ingen umiddelbare planer om å bytte den ut, men når jeg en gang skal ha ny, så er det nok stor fare for at det blir SE igjen.

Skrevet

Nå for tiden har jeg en Nokia 6230i og en Samsung D500 som jeg bruker, samt en Nokia 5100 som jeg ikke bruker. Er mest fornøyd med Nokia og kommer ikke til å kjøpe Samsung igjen.

Jeg har også en Nokia 6230i og reagerte på at ordlisten på den var så mye dårligere enn min gamle Nokia 3310. Hva synes du om ordlisten?

Skrevet

Min første mobil var en murkloss av en Motorola.

Så hadde jeg en Nokia, en annen Nokia, en SE og nå en Samsung. Neste blir garantert en SE. Aldri mer Samsung.

Gjest signatura
Skrevet

Jeg har hatt Sony Erichson, Motorola, Siemens og Nokia. En venner seg til nye etter en stund.

Skrevet

Hadde en diger Motorola på slutten av 90-tallet, deretter den hvite Motorolaen med radio som de solgte på 7-11, så Nokia 3310, så Nokia 3100 og nå Nokia 6111. Vil bare ha Nokiaer nå, ja... :) 6111 er lekker, men har mistet den brutalt i bakken noen ganger, dessverre...sleip liten sak. :/ Min boy toy fikk seg N80 nylig, og jeg hadde ikke hatt noe imot den heller akkurat, selv om den er litt stor. :)

Skrevet

Har hatt 3 nokia før jeg byttet til sony ericsson i fjor vinter. Kjøpte ny mobil for kort tid siden, da en nokia

jeg har samsung d500.. beste mobilen jeg har hatt.......

Skrevet

Jeg var frelst av Ericsson.

Men så ble de kjøpt av Sony, så da skal alle ha de.

Nå er jeg Nokia fanboy og trives med det!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg var frelst av Ericsson.

Men så ble de kjøpt av Sony, så da skal alle ha de.

Nå er jeg Nokia fanboy og trives med det!

Trodde "alle" hadde Nokia, jeg. Eller har SE nådd dem igjen?

Skrevet

Trodde "alle" hadde Nokia, jeg. Eller har SE nådd dem igjen?

I Norge så er SE suverent forbi Nokia.

Men på verdensbasis så har Nokia 50% mens SE har 6 :-p

Hehe!

Men jeg baserer meg jo på Norge da :-)

Angelica :o)
Skrevet

Før hadde jeg bare Nokia, nå har jeg SE :D

Skrevet

Har ikke holdt meg til ett merke, nei. De to første var Ericsson, den gang displayet var en smal stripe kun med plass til et telefonnummer og alt "fancy" var at man kunne bytte plata der tastene var pluss ringen innerst på antenna. :) Så hadde jeg en Nokia, den "alle" hadde, som man kunne bytte front- og bakdeksel på, deretter en oransje Siemens M55 (som jeg hatet knøttetastene på!) og nå en Nokia igjen - en bitteliten svart flipptelefon helt rensket for finesser.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bruker kun samsung. En SE telefon er det siste merke jeg ville kjøpt.

Skrevet

Har hatt bosch, nokia og siemens, og nå sist sony ericsson.

Har fått en forkjærlighet for sony ericsson jeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har brukt Ericsson (1 stykk), Siemens (1 stykk), Nokia (rundt 6 stykker) og Sony Ericsson (2 stykker).

Den eneste jeg har vært fornøyd med over tid er telefonen fra SE. Nokia er det desidert verste. Jeg har ikke hatt en eneste telefon fra dem uten at jeg har fått store problemer med den i løpet av 6-9 måneder.

Kommer til å fortsette med SE.

Gjest midia
Skrevet

Startet med motorola så Nokia,Siemens, og nå sony ericsson.

2 ganger har jeg måttet sendt inn nokia telefoner pga krasj og fått dem tilbake blottet for ringetoner,spill og hele pakka.:((

Sony ericsson har vært min venn de siste årene.

Skrevet

Jeg har SonyEricsson w550i. Jeg er kjempefornøyd!

Tidligere har jeg hatt følgende telefoner:

Philips Fizz= dritdårlig, men for 1,- i 1995!

Allcatel=stor og klumpete, men grei nok i urbane strøk. Hjemme på landet virka den ikke (netcom abb.)

Siemens= husker ikke nr, men var beige, rød og med oval skjerm. Håpløs å sende tekstmeldinger på...

Siemens c65 eller no; Kjempegod telefon! Liten og nett. Hadde alt! Unntatt radio, mp3 og kamera, men dog! SAvner den telefonen den dag i dag...

Nokia(blå med oranse på sida)= grei nok. Men ingenting mer enn det.

Sony Ericsson w550i: superfornøyd! Har alt! Kunne nok tenkt meg bedre kamera (1,3 mp), men den har dritbra mp3spiller, enormt gode øretelefoner, og resten er også supert.

Summasumarum: Jeg kommer til å holde meg til SE framover!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...