Gå til innhold

FU: Mobiler og merker

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har vendt meg til å alltid kjøpe Nokia..Selvom jeg har hatt både en panasonic og en ericson for tusen år siden.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har hatt ca 5-6 telefoner, alle Ericsson/Sony Ericsson. Har aldri eid en Nokia!

Er kjempefornøyd med min K750i nå, og velger sannsynligvis en SE-telefon neste gang også. Ser SE har kommet med en som heter K800 nå, og den ser litt fristende ut, men telefonen min skal nok ikke byttes ut på en god stund ennå. Vil heller kjøpe meg nytt og forholdsvis avansert digitalkamera snart.

Skrevet

Jeg har hatt Philips, Nokia, Siemens og Sony Ericsson. Er kjempefornøyd med SE og kommer til å holde meg til dem ja!

Sambo har forøvrig en Samsung, og makan til upraktisk drittelefon har jeg aldri vært borti.

Skrevet

Nå har jeg en Samsung, men jeg vil ha en ny SE. Har hatt to derfra før, og angrer på at jeg ikke kjøpte SE denne gangen også. Har også hatt to fra Nokia, men jeg synes ikke de var like funksjonelle som de fra SE. Dessuten fikk jeg stadig feil på dem, og de var nesten mer til reparasjon enn de var i bruk...

Skrevet

Min første mobil var en SE. Displayet var så smalt at jeg bare kunne lese ett og ett ord om det var langt nok.

Etter det har jeg holdt meg til Nokia.

Gjest Settlers
Skrevet

Min første mobil var en Ericsson. Så har det vært flere Nokia, før jeg prøvde en Sony Ericsson, som raskt ble byttet ut til Nokia igjen.

Gjest lumbago
Skrevet

Min første mobil var en Ericsson. Så har det vært flere Nokia, før jeg prøvde en Sony Ericsson, som raskt ble byttet ut til Nokia igjen.

SE ble nok for avansert for deg.

Gjest printa
Skrevet

Jeg begynte med Nokia, og gikk over til Sony Ericson. Sistnevnte likte jeg ikke tastaturet til. Gikk deretter over til Nokia igjen, men bytta til ny modell Nokia etter et halvt år, fordi tastaturet ble for tett.

Er ikke avhengig av kamera på mobil. Jeg har et ordentlig ett som jeg benytter i jobb, så det får holde.

Nokia 6030 er det siste skuddet på stammen, og foreløpig er jeg godt fornøyd.

Jeg er nok, og forblir Nokia(ist) virker det som.

Gjest Calóni
Skrevet

Startet med en Ericsson, så hadde jeg fire Nokia-telefoner på rad, og nå har jeg en Sony Ericsson. Neste gang blir det Nokia!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Den første telefonen jeg hadde var siemens, deretter hadde jeg vel 4-5 nokia-telefoner, for litt over 1 år siden kjøpte jeg se700i, for ca en måned siden kjøpte jeg ny mobil igjen, denne gangen gikk jeg tilbake til nokia, nå har jeg nokia 7370 amber. Er foreløpig veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg har hatt Philips, Nokia og Siemens. Typen har s.e.

Jeg foretrekker siemens, absolutt. Herlig.

Skulle det ikke blitt siemens måtte det vel helst ha blitt s.e.

Men nokia begynner å komme seg etterhvert de også.

Gjest Settlers
Skrevet

Så hyggelig du var i dag da. Det er jo bare å spørre om det er noe du lurer på. Istedet for å gulpe surt oppgulp, mener jeg.

Skrevet

Hatt mange siemens og vært fornøyd med dem. Siste godt og vel året har jeg hatt sony ericsson og den liker jeg best. Måtte låne en nokia en mnds tid her, men aldri om jeg skal ha en slik en. Så jeg skal så snart jeg får råd kjøpe meg en ny sony ericsson igjen.

Skrevet

Har bare hatt Nokia, men kan godt mytte til Sony Ericsson. Vil ikke ha Siemens.

Gjest Vimsenn
Skrevet

Min første mobil var en Motorola Digiflip! Skikkelig klubbe til gangs.

Så ble det Nokia gjennom åra,og nå har jeg S.Eriksson.

Den neste mobilen blir enten S.E eller Nokia.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg har også en Nokia 6230i og reagerte på at ordlisten på den var så mye dårligere enn min gamle Nokia 3310. Hva synes du om ordlisten?

Jeg er fornøyd med ordlisten, men det kan jo ha med å gjøre at jeg har brukt Samsung en god stund på privatnummeret mitt, og den synes jeg har dårlig ordliste:)

Skrevet

Hvordan er det å være fanboy da?

Har aldri forstått det jeg.

Det må da være forferdelig å måtte forsvare ett produkt uansett om de kommer med dritt?

Gjest lumbago
Skrevet

Hvordan er det å være fanboy da?

Har aldri forstått det jeg.

Det må da være forferdelig å måtte forsvare ett produkt uansett om de kommer med dritt?

Tviler på at du har noe peiling på hva du vrøvler om. Guttepjokk.

fei1365380229
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg Sony Ericsson w800i. Veldig fin mobil, men den gikk i stykker etter 6 dager da, men krevde å få en ny og det fikk jeg.

Har hatt Sony Ericsson de siste gangene og liker dem aller best, men jeg har hatt litt uflaks og måttet bytte en gang før etter 2 reparasjoner (annen type enn nå)

Skrevet

Jeg har bare hatt Nokia telefoner.

Telefonen jeg har nå er Nokia 6280. Eneste dumme der er at jeg ikke får kjøpt meg "Amerikaner" :) til min telefon, det kortspillet har "fulgt meg" på alle de andre telefonene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...