Gå til innhold

Graviditet og kjønnssykdommer...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym helst ja.

Skal ta graviditetstest imorgen. lurer på å kjøpe to slik at jeg er sikker?Eller er det liten vits? Tror også jeg må teste meg for kjønnssykdommer pga. har hatt litt svie og sånn i skjeden i det siste, men kan også skyldes urinveisinfeksjon.. bør jeg gjøre dette hos lege eller en gynekolog? Hvor pleier dere/ville dere gjort det?Er det vanlig å gjøre det hos legen,eller hvor er det mest vanlig? Jeg skal reise vekk senere i uka og hadde vært litt greit å fått ordna slike ting før jeg dro...var nettopp i syden og var ubehagelig med den kløen i underlivet hele tiden.. bør jeg si til legen at jeg vil sjekkes for kjønnssykdom først, eller urinveisinfeksjon?Eller begge deler...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237865-graviditet-og-kj%C3%B8nnssykdommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sikkert bare fortelle legen at du er usikker på om du har fått en kjønnssykdom, eller om det bare er en infeksjon:) Gå til legen du, så henvises du eventuelt til en gynekolog dersom dette skulle være nødvendig. Når det gjelder graviditetstesten så kan du jo kanskje likegodt kjøpe en dobbeltpakning. De pleier jo være veldig sikre, men dersom det ikke er så lenge siden samleie, kan det vel tenkes at det ikke slår ut ennå - er usikker på hvor raskt sånt er mulig å oppdage. Og skulle du ikke være gravid denne gangen, er det jo greitt å ha en liggende til neste gang:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...