Gå til innhold

jeg er så dum..så dum..så dum...

Anbefalte innlegg

Gjest feeling sick
Skrevet

Møtte en fyr i Syden som jeg traff for ett år siden. Vi utveksla ikke mob.nr første gang vi møttes. Han viste hele tiden hvor glad han var for å se meg igjen, vi drakk,lo,koste oss, følte det sa "klikk" mellom oss..Bor langt fra hevarndre, men siden jeg skal flytte dit han bor til høsten, tenkte jeg at dette var jo bare helt perfekt.Alel sa vi var så søte sammen, og jeg har aldri fått en slik sterk følelse av at noe var såå ment for å skje.Han var helt utrolig skjønn i oppførselen, en skikkelig "godgutt". (også i senga..=) Hadde egetlig ikke tenkt å ligge med ham, men siden det var syden tur og begge hadde lyst, tenkte jeg at det ikke ville ødelegge noe..

Problemet er bare at jeg ikke vet hva som ødela det. Dagen etter var vi begge kanskje litt flaue, fikk ikke snakket sammen..jeg ANGRER på at jeg ikke kom bort dit han satt..aner ikke hva han tenkte, om han var flau for å komme bort til meg, eller om han syntes det virket som om jeg ga f.. i han nå..noe jeg IKKE gjorde..jeg var bare litt flau, edru og redd den kvelden... Hadde jeg bare snakket med ham, vist at jeg var interessert..da hadde jeg fått en reaksjon fra ham, og så haddejeg fått vite om den interessen han viste i begynnelsen var EKTE.

Men jeg var bare redd og dum som ikke tårde ta kontakt. Han satt der med hele kameratgjengen og jeg antok at de visste hva som var skjedd så jeg følte meg ikke modig nok til å gå bort dit de satt for å snakke...

Kvelden gikk, og neste kveld gikk, og vi snakket ikke sammen, selv om vi satt med samme bord. I slutten av kvelden satt han og klinte med en annen jente. Jeg ble så skuffa. Hadde det bare vært en "vanlig" ferieflørt hadde jeg ikke tenkt mer over det. Man reiser jo på ferie for å ha det mest mulig gøy, for å treffe nye mennesker, flørte...jeg klandrer ham ikke for å tenke sånn. Men skulle bare likt å visst HVORFOR han gjorde det..om det var fordi han syntes jeg ga inntrykk av at jeg ikke var interessert i å snakke med ham mer, eller om det var fordi han hadde fått det han ville fra meg og bare var ute etter mest mulig gøy...

Det er vanskelig å forklare, men med den kjemien vi hadde, og den interessen han viste fra første stund han traff meg, også i fjor da vi møttes...jeg kan ikke la være å tenke "hva hvis jeg bare hadde gjort ting annerledes", hvis jeg hadde våget å vise interesse selv om jeg var aldri så flau/usikker/redd..

Jeg begynnte nesten å tro på skjebnen der nede, at det var meningen at vi skulle møtes igjen...det var så mange små tegn som bare ikke kunne være tilfeldigheter...vi satt på samme fly, jeg sa tilfeldigvis hei til ham uten å egentlig vite at jeg hadde truffet ham for ett år siden,vi ble sittende på samme uteplass...

jeg sitter igjen med følelsen av å ha spolert en STOR sjanse. Jeg skulle ha smilt til ham, sagt ett eller annet...samme det...når jeg kom dit kvelden etter. Ett eller annet som fikk han til å skjønne at jeg faktisk LIKTE fyren, og ikke bare ligger med folk for fun. Jeg vet han tenkte at jeg ikke gadd ha noe med ham å gjøre, jeg satt jo med ryggen til og greier! Det at jeg satt og gråt siste kvelden når han rota med den andre jenta gjorde sikker ikke saken bedre, gudeme vet hva han tenkte hvis han så det....

Nei jeg føler meg tom, dum, uvitende, svak....

Jeg kunne ha reist hjem med ett smil om munnen istedet for tårer som ikke vil stoppe å renne... fordi jeg føler meg dum, og fordi jeg ALDRI får vite hva som kunne skjedd hvis jeg bare hadde tårt litt mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så morro nei. *trøster*

Det kommer flere sjanser og selv om det føles som om verden nesten har gått under nå så kan jeg love deg at det blir bedre med tiden.

Hvem vet... kanskje dere møtes igjen når du flytter dit han bor eller noe.

Kanskje sitter han og tenker det samme som deg idag?

Opp med motet og lykke til. Ikke grav deg ned.

Skrevet

Et voldsomt irriterende men dog sant ordtak man kan risikerer å få i trynet av den eldre slekt: "Det finnes ikke en hand, men et helt land med mannfolk."

Dog hjelper lite når man ikke vil ha hele landet....

Skrevet

For mange år siden opplevde jeg noe lignende. Jeg tenkte at det var idioti å satse på noe med en greker jeg hadde truffet på ferie, og at det sikkert bare var ment som en ferieflørt fra hans side også. En rekke misforståelser og andre problemer gjorde at forholdet aldri fikk den sjansen det kunne hatt. Det viste seg nemlig i ettertid at han hadde hatt (og fortsatt hadde) sterke følelser for meg. Men innen dette ble oppklart, hadde jeg gått videre med livet, og var i et nytt forhold. Heldigvis fikk vi i alle fall snakket ut, og det føles godt nå i ettertid. Spesielt fordi han gikk bort så altfor tidlig, et år senere...

Hvis du kan finne igjen "fyren din", ta kontakt og snakk ut med ham. Uansett om det i verste fall blir dumt og pinlig, så har du i alle fall fått klarhet.

Skrevet

Det er en veldig stor mulighet for at han var like usikker som deg dagen etterpå, når han satt der med kameratene turte kanskje ikke han heller å gå bort til deg av redsel for å bli "erta" av kameratene.

Så ble det til at dere begge lurte på hva den andre egentlig mente, og ingen ga den andre noe tegn - så jeg regner med at han etter noen dager konkluderte med at du var vel ikke interessert.

Husk at gutter kan være minst like usikre og sjenerte som oss jenter!! Og det er nesten alltid skummelt å være den som viser interesse etter en slik kveld dere hadde, særlig siden dere var fulle.. Man gjør seg veldig sårbar ved å vise interesse.

Har du mobilnummeret hans nå? Hvis ikke - søk det opp, og send en liten melding for å si hei. Det er verdt et forsøk!! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle disse følelsene er resultatet av en natt? Eller misforstår jeg?

Du bør komme over ham. Sannsynligvis har du ikke gjort noe feil heller. Han var i syden og ville ha det gøy. Han var sannsynligvis ikke der nede for å møte den store kjærligheten, og har man sex med en person den første kvelden i syden lar man det gjerne bli med det, hvis ikke kan resten av ferien bli veldig annerledes enn hva man i utgangspunktet ville.

Du var nok bare et ligg for ham.

Gjest feeling sick
Skrevet

Alle disse følelsene er resultatet av en natt? Eller misforstår jeg?

Du bør komme over ham. Sannsynligvis har du ikke gjort noe feil heller. Han var i syden og ville ha det gøy. Han var sannsynligvis ikke der nede for å møte den store kjærligheten, og har man sex med en person den første kvelden i syden lar man det gjerne bli med det, hvis ikke kan resten av ferien bli veldig annerledes enn hva man i utgangspunktet ville.

Du var nok bare et ligg for ham.

Nei, ikke etter en natt...vi "hang" sammen noen kvelder før det skjedde. Men han virket så interessert, så glad for å se akkurat MEG igjen, kameratene hans kalte meg dama hans...nei jeg vet ikke.Jeg synes selv jeg er flink til å "lese" mennesker, men denne gangen leste jeg i tilfelle veldig feil hvis det hele kun dreide seg om sex.

Men han var flink til å flørte da. Nå vet jeg det er slike jeg bør passe meg for. Aldri, aldri mer...! ! ! :) :|

Gjest feeling sick
Skrevet

Det er en veldig stor mulighet for at han var like usikker som deg dagen etterpå, når han satt der med kameratene turte kanskje ikke han heller å gå bort til deg av redsel for å bli "erta" av kameratene.

Så ble det til at dere begge lurte på hva den andre egentlig mente, og ingen ga den andre noe tegn - så jeg regner med at han etter noen dager konkluderte med at du var vel ikke interessert.

Husk at gutter kan være minst like usikre og sjenerte som oss jenter!! Og det er nesten alltid skummelt å være den som viser interesse etter en slik kveld dere hadde, særlig siden dere var fulle.. Man gjør seg veldig sårbar ved å vise interesse.

Har du mobilnummeret hans nå? Hvis ikke - søk det opp, og send en liten melding for å si hei. Det er verdt et forsøk!! :-)

Jeg sendte en melding da jeg kom hjem, der jeg skrev at jeg ikke visste hva han tenkte nå,men at det var kjekt å treffe ham igjen og at jeg kom til å huske ham som en kjekk og god gutt, og noe om at hvis vi trefftest igjen ett eller annet... svaret jeg fikk var høflig, men ikke noe mer: "Takk, det var koselig. Likemåte." Altså en helt annen oppførsel enn det han hadde ovenfor meg der nede. Jaja, samme det..er ikke noe mer å gjøre med det nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, ikke etter en natt...vi "hang" sammen noen kvelder før det skjedde. Men han virket så interessert, så glad for å se akkurat MEG igjen, kameratene hans kalte meg dama hans...nei jeg vet ikke.Jeg synes selv jeg er flink til å "lese" mennesker, men denne gangen leste jeg i tilfelle veldig feil hvis det hele kun dreide seg om sex.

Men han var flink til å flørte da. Nå vet jeg det er slike jeg bør passe meg for. Aldri, aldri mer...! ! ! :) :|

Jeg tror du generelt skal passe deg for gutter (og jenter) i syden. Mange slår seg løs og gjør ting de normalt ikke ville gjort, og drar man en guttegjeng er det nok spesielt viktig å "få seg noe". Spesielt hvis guttegjengen er rimelig ung.

Klart han flørter fram til det blir sex ut av det.

Jeg kan selvfølgelig ta feil. Kanskje er han bare beskjeden. Men i og med at han etter noen dager klina med en annen var det nok heller om å gjøre å få seg mest mulig der nede, og gjerne med flere jenter.

Skrevet

Jeg sendte en melding da jeg kom hjem, der jeg skrev at jeg ikke visste hva han tenkte nå,men at det var kjekt å treffe ham igjen og at jeg kom til å huske ham som en kjekk og god gutt, og noe om at hvis vi trefftest igjen ett eller annet... svaret jeg fikk var høflig, men ikke noe mer: "Takk, det var koselig. Likemåte." Altså en helt annen oppførsel enn det han hadde ovenfor meg der nede. Jaja, samme det..er ikke noe mer å gjøre med det nå.

Hvis du ordla deg som du skriver her - "hvis vi treffes igjen" og "jeg vil alltid huske deg som".. så er det en veldig avsluttende måte å si ting på.

Ut i fra dette er det umulig for ham å vite at du ønsker å treffe ham igjen. Da måtte du sagt det rett ut - gutter er _ikke_ flinke til å lese tanker.. :-)

Det kan vel virke som det ikke vil skje noe mer her nå.

Gjest feeling sick
Skrevet

Hvis du ordla deg som du skriver her - "hvis vi treffes igjen" og "jeg vil alltid huske deg som".. så er det en veldig avsluttende måte å si ting på.

Ut i fra dette er det umulig for ham å vite at du ønsker å treffe ham igjen. Da måtte du sagt det rett ut - gutter er _ikke_ flinke til å lese tanker.. :-)

Det kan vel virke som det ikke vil skje noe mer her nå.

men jeg tror ikke han forventa å få noen mld av meg i det hele tatt...jeg syntes det ble litt rart å skrive at jeg ville treffe ham igjen og si ting rett ut når vi også tok samme fly hjem, så hverandre på flyplassen uten å si noe,uten å møte blikket selv om vi gikk nærme hverandre...og så plutselig sende en slik mld...hadde skapt litt forvirring tror jeg.. var så vidt jeg tårte å sende i det hele tatt,er så redd han skal tenke noe negativt eller le av meg...føler meg sårbar nok fra før dersom han så at jeg satt og gråt den siste kvelden..huff kanskje jeg skulle lagt til at jeg håper vi treffest igjen...kanskje jeg gjør det en gang da..i fylla :| typisk meg det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...