Gjest tsjohei Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 heisann:) har slanket meg 15 kilo. NYDELIG! men vil jo bare ned mere..... veier 65 og er 1.65. hva er normalt? men har slanket meg normalt. ingen spying eller noe denne gangen og er kjempe stolt av meg selv:) Trening og kostholdet er hemmeligheten! Jippi jeg klarte det:) Ingen brus og usunn mat i ukene men i helgene koser jeg meg-med måte! 0 Siter
pia3 Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Gratulerer! Om du legger BMI til grunn er alt mellom noenogfemti og nærmere søtti normal kroppsvekt for en person som er 165, men vil jo si at det kommer mye an på kroppsbygning o.l. Om du fortsetter å holde på sunt kosthold og passe med aktivitet vil du nok stabilisere seg på det som er din "match-vekt":) 0 Siter
Gjest sjoho Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Gratulerer! Om du legger BMI til grunn er alt mellom noenogfemti og nærmere søtti normal kroppsvekt for en person som er 165, men vil jo si at det kommer mye an på kroppsbygning o.l. Om du fortsetter å holde på sunt kosthold og passe med aktivitet vil du nok stabilisere seg på det som er din "match-vekt":) takk for svar. tenker nok dette kanskje er vekten jeg skal ligge på for har holdet meg på dette i ca ett halvt år. Ja, ganske stollt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.