Gå til innhold

Jeg vil ha litt fres!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

21

• ShitDiddelyDo

10

• mrxx

6

• DarkPink

6

Gjest kanskje lurt å la ham være litt?

Ja, men du må SPILLE uinteressert.. vekke jegeren i ham. Vær dødssexy, men ikke virk som du har særlig lyst, før han tar initiativet.

Eller, som sagt, onanere ved siden av ham. DET får ham til å huske sex, tro meg.

Hadde jeg hatt liten lyst og kjæresten min hadde onanert ved siden av meg så vet jeg ikke om det hadde vekket meg, hmm

Kunne virket påtrengende også det, eller?

Hadde jeg hatt liten lyst og kjæresten min hadde onanert ved siden av meg så vet jeg ikke om det hadde vekket meg, hmm

Kunne virket påtrengende også det, eller?

Tror du?

Folk er vel forskjellige der også, kanskje. Jeg blir hvertfall kåt av å se/høre kjæresten være kåt og onanere, og samme har de blitt omvendt. Og jeg ville tvert imot tatt onaneringen som en "avvisning" enn en påtrengning.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jupp. Den manglende brekningsrefleksen kom til nytte igjen. ;)

:)

Noe annet som gjør meg hinsides kåt er hvis du gjør noe så enkelt som å plutselig sette deg skrevs over meg (ok, typen din), og kliner til med et sånt dyrisk look, når jeg (ok, fortsatt typen din) sitter i sofaen og aner fred og ingen fare.

Gjest Princess Peach

:)

Noe annet som gjør meg hinsides kåt er hvis du gjør noe så enkelt som å plutselig sette deg skrevs over meg (ok, typen din), og kliner til med et sånt dyrisk look, når jeg (ok, fortsatt typen din) sitter i sofaen og aner fred og ingen fare.

Får gjøre det når jeg kan være med på moroa også. ;)

Annonse

ShitDiddelyDo

Meget bra, ja, men jeg foretrekker likevel sex. :)

Jeg og. Med det er sikkert fordi jeg har sett DD så mange ganger og fordi det er så som så med sexen for tida. :)

Har du sett dir.cut-en?

Anbefales i så fall! Forklarer mer, og jeg ville derfor ikke anbefefalt den til folk som ikke har sett kinoversjonen, men for de av oss som mener at mer er bedre av DD og hans småeksentriske familie og -omgangskrets, er den definitivt verdt å få med seg. :)

Gjest Princess Peach

Jeg og. Med det er sikkert fordi jeg har sett DD så mange ganger og fordi det er så som så med sexen for tida. :)

Har du sett dir.cut-en?

Anbefales i så fall! Forklarer mer, og jeg ville derfor ikke anbefefalt den til folk som ikke har sett kinoversjonen, men for de av oss som mener at mer er bedre av DD og hans småeksentriske familie og -omgangskrets, er den definitivt verdt å få med seg. :)

Vet ikke hvilken versjon jeg så jeg. Var iallfall en dvd jeg kjøpte på cdon.com. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...