Piraye Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hva heter den sangen en fyr synger, der han prater opp masse infostrofer.........(eller hva man skal si.........?) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Er det Everybody's Free (to wear sunscreen) av Baz Luhrmann du tenker på? 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Er det Everybody's Free (to wear sunscreen) av Baz Luhrmann du tenker på? Den var fin den også..... Men tenkte mer på en sang med infostrofer som: "visste du at ikeakatalogen er den eneste boka som er trykt opp i flere eksemplarer enn bibelen?" Sånn på engelsk da. 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Er det Everybody's Free (to wear sunscreen) av Baz Luhrmann du tenker på? Var kanskje en dame som leste opp, når jeg tenker meg om.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Den var fin den også..... Men tenkte mer på en sang med infostrofer som: "visste du at ikeakatalogen er den eneste boka som er trykt opp i flere eksemplarer enn bibelen?" Sånn på engelsk da. Ok, da vet jeg ikke. Har du ikke noen strofer som du kan google etter da? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Er det The Streets du tenker på? Aner ikke hva sangen heter, men kan tenke meg at det er de/han som "synger" den 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Er det The Streets du tenker på? Aner ikke hva sangen heter, men kan tenke meg at det er de/han som "synger" den Fant den... Facts of life med Lazyboy 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Ok, da vet jeg ikke. Har du ikke noen strofer som du kan google etter da? Fant den... Facts of life med lazyboy 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Fant den... Facts of life med lazyboy Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.