Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann =)

nå er det 3 dager siden jeg ble innlagt å måtte fjerne venstre eggleder, var gravid 7+6 uker og de hadde lagt seg der.. jeg skal reise på sommerferie om 4 dager..de jeg lurer på er når jeg kan begynne å bade i sjø og basseng...samboern min mener legen sa ca 1 mnd...jeg var helt i ørska så jeg husker ikke alt legen sa...er de virkeli en hel mnd å vente? og hvorfor må jeg vente så lenge? jeg blør ikke lenger ..blødde 11 dager før operasjonen og har nå vært blødningsfri i 1 dag..vet ikke om jeg har lagt dette på rette forum..men prøver nå...takker på forhånd for svar =)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...