Gjest helledussen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hei, har et rom som skal innredes som kontor. Det er malt i elfenben, en litt beige-farge med litt (for mye) gult i. En vegg skal vi male i en slags kontrast, men hvilken farge? Vi ønsket først å bryte med tapet, men nå maler vi i stedet...Rommet skal innredes med antikke, brune møbler...(skatoll, pult, bokhylle etc) Noen forslag til farge som kan matche elfenben? 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 En lys- eller mellomblå farge ville jeg valgt, evt. grønt. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor kontrast-vegg? Det blir sjelden vellykket, hvis det ikke er helt spesielle romformer som gjør det gunstig. Trenger du å få inn andre farger, er det mange andre og bedre måter. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg hade valgt en lys blå farge. Men helst hadde jeg ikke gjort det i det hele tatt. Rommet er jo allerede lite, sier du. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg hade valgt en lys blå farge. Men helst hadde jeg ikke gjort det i det hele tatt. Rommet er jo allerede lite, sier du. Hehe, nei, det sa du ikke Leser mellom linjene, jeg Om rommet er ganske stort, så kan en kontrastvegg fungere. Er det et lite rom, så vil de se enda mindre ut. 0 Siter
Gjest Helledussen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, nei, det sa du ikke Leser mellom linjene, jeg Om rommet er ganske stort, så kan en kontrastvegg fungere. Er det et lite rom, så vil de se enda mindre ut. Rommet er ganske stort i grunnen ;-) hehe, men takk for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.