Gjest prust Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vi skal reise på ferie i morgen, og da er det selvfølgelig en del som må gjøres når fem mennesker skal avgårde i to uker. Og jeg pakker det meste av klær og utstyr til gjengen. Greit nok. MEN jeg har spurt om mannen min kan hjelpe meg med å bestille noe på internett. Får nemlig ikke mitt VISA kort til å virke. Og dette må gjøres i dag. Billetter til Kaptein Sabeltann siste helga i juli og Billetter til en Danmarkstur i begynnelsen av august. Så - vi har jo sett fotballkampen. Moro det, særlig når syvåringen er så utrolig engasjert. Men nå har han ikke tid å hjelpe meg nåå heller, fordi han må ringe en kamerat.... Og han kameraten dreiv han og meldte med under hele kampen. Blir så irritert! Jeg vet jeg blir gående i sikkert to timer til og pakke og ordne og rydde. Han blir sittende og kjadre i telefonen, svitsje på TV'en og til slutt legge seg og utsette alle internett-ting til i morgen.... Og så kommer vi så seint avgårde og ungene blir utålmodige (har sagt vi skal reise etter frokost)..... Vi må få sjekket at alle regninger er betalt også. SYnes godt han kan hive seg rundt og innta pakkemodusen. Dette ble jo veldig negativt da. Vi gleder osss veldig til ferien, men han klarer ikke å se alt som skal gjøres før vi drar..... GRRRRR! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Skjønner deg godt!! Han burde vært flinkere til å hvertfall spør om du trenger hjelp til noe. Håper han får rompa si opp av sofaen i kveld. Dere får ha en kjempe flott ferie ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det hadde jeg også blitt stresset av. En annen sak er jo at dette kunne vært ordnet for mange dager siden for å unngå stress, ikke dagen før man reiser på ferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.