Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hva kan årsakene til ensomhet være? Kan det være at man er rar? At ingen skjønner seg på en? Tror jeg er sånn... 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 hei,og takk for alle gode råd!det er sikkert mange forskjellige grunner til ensomhet,men tror ikke at noen syns vi er rare. men det kan være at de ikke forstår oss,eller er redd for å involvere seg.når en er ensom,kan en bli FOR kontaktsyk,og det kan bli for mye for de fleste.mange trekker seg unna i slike tilfeller,og det er jo ikke personlig ment. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 hei,og takk for alle gode råd!det er sikkert mange forskjellige grunner til ensomhet,men tror ikke at noen syns vi er rare. men det kan være at de ikke forstår oss,eller er redd for å involvere seg.når en er ensom,kan en bli FOR kontaktsyk,og det kan bli for mye for de fleste.mange trekker seg unna i slike tilfeller,og det er jo ikke personlig ment. hm tja... veit ikkje eg... 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 hm tja... veit ikkje eg... er du veldig ensom;jeg mener-har du veldig få venner? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 er du veldig ensom;jeg mener-har du veldig få venner? Har ingen venner 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Har ingen venner ingen! kjære deg,en mann i sin beste alder.har det vært slik lenge?(jeg har ikke mange selv,heller)klem til deg fra meg:) 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 ingen! kjære deg,en mann i sin beste alder.har det vært slik lenge?(jeg har ikke mange selv,heller)klem til deg fra meg:) Har vært sånn i 4 år omtrent... 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Har vært sånn i 4 år omtrent... hva var det som skjedde for 4 år siden,da?flyttet du til et nytt sted? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 hva var det som skjedde for 4 år siden,da?flyttet du til et nytt sted? Noe sånt. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Noe sånt. hadde du gode venner der du bodde før,da?har du vanskelig for å bli kjent med folk?du høres så trist ut, med dine korte svar..er du deprimert? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 hadde du gode venner der du bodde før,da?har du vanskelig for å bli kjent med folk?du høres så trist ut, med dine korte svar..er du deprimert? Det var bra venner ja, var heller jeg som var dårlig venn... men de holdt ut meg de... Har vanskelig for å bli kjent med folk ja. Kan føle meg deprimert til tider ja, men er ikke deprimert akkurat nå... 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det var bra venner ja, var heller jeg som var dårlig venn... men de holdt ut meg de... Har vanskelig for å bli kjent med folk ja. Kan føle meg deprimert til tider ja, men er ikke deprimert akkurat nå... hvordan var du en dårlig venn da,mener du? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 hvordan var du en dårlig venn da,mener du? Var for opptatt av meg selv... syns det var vanskelig å snakke om andres problemer, visste liksom ikke hva jeg skulle si... men mine problemer klarte jeg å belaste de med... 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Var for opptatt av meg selv... syns det var vanskelig å snakke om andres problemer, visste liksom ikke hva jeg skulle si... men mine problemer klarte jeg å belaste de med... du var ikke en dårlig venn for det,synes jeg.det er bare sånn når en har problemer,og det forsto nok de også.du snakker om at du belastet dem;sånn har jeg og tenkt-men når jeg har sagt det til folk,har ikke de den samme oppfatningen av det.jeg plages av lavt selvbilde,og det gjør kanskje du også? det går an å bygge opp selvbildet.og hvis det stemmer at du gjør det,synes jeg at du skal søke hjelp for å bygge det opp.du fortjener å elske deg selv og ha et godt og rikt liv! klem fra meg 0 Siter
Snoooopy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 du var ikke en dårlig venn for det,synes jeg.det er bare sånn når en har problemer,og det forsto nok de også.du snakker om at du belastet dem;sånn har jeg og tenkt-men når jeg har sagt det til folk,har ikke de den samme oppfatningen av det.jeg plages av lavt selvbilde,og det gjør kanskje du også? det går an å bygge opp selvbildet.og hvis det stemmer at du gjør det,synes jeg at du skal søke hjelp for å bygge det opp.du fortjener å elske deg selv og ha et godt og rikt liv! klem fra meg Jo takk =) Det tror jeg nok du også fortjener. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jo takk =) Det tror jeg nok du også fortjener. håper du kommer deg ut av ensomheten snart,da.er det ingen du jobber sammen med,som du kan treffe på fritida,eller melde deg på et kurs i noe du har lyst til å lære og bli kjent m folk. mange har fått venner gjennom turistforeninger(fjellturer,etc),singelklubber. ønsker deg alt godt kjære deg.klem:) 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jo takk =) Det tror jeg nok du også fortjener. håper vi snakkes senere en kveld igjen,da:) 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jo takk =) Det tror jeg nok du også fortjener. hei,snoooopy! du forsvant i går...la du deg tidlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.