Gå til innhold

Skal til Frankrike - nå alene, uten partner

Anbefalte innlegg

Gjest Deprimert og lei seg.
Skrevet

Skulle til Frankrike med kjæresten. Men nå er det slutt mellom oss.

Jeg nekter å kaste bort pengene jeg har betalt, så jeg får reise til Frankrike alene da.

Men er det skummelt og trist å dra dit alene? Aldri dratt på ferie alene før.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morsk
Skrevet

Litt trist kanskje...men neppe farlig. Hvor i Frankrike forresten?

tzatziki1365380058
Skrevet

Frankrike er aldri trist!

Og det er ikke skumlere enn Norge, bare ta de samme forholdsreglene som single jente som du tar her hjemme.

Om du er veldig trist for at det er slutt med typen, så kan det jo hende det blir en trist ferie. Men det ville det blitt uansett hvor du oppholdt deg, i så fall.

Synes det vitner om "guts" og vilje til å gå videre i livet, at du faktisk reiser alene.

Jeg har vært mye alene på ferie, i Frankrikr og andre steder, og elsker det!

Ta med deg ei bok du kan lese i mens du venter på maten på restaurantene.

God tur!

Skrevet

Ikke farligere enn Norge. Ta med deg forholdsreglene dine :o) Min erfaring er at man kommer mye lettere i kontakt med andre mennesker når man reiser alene. Hvertfall hvis det ikke er charter tur. Gled deg over muligheten til å gjøre nøyaktig slik du selv vil på ferietur. God tur da :o)

Skrevet

For meg hadde det vært helt herlig!!!

Jeg elsker å utforske nye steder helt for meg selv. Bruke tiden på akkurat det jeg vil. Stå opp når jeg vil, spise når jeg vil, sove når jeg vil. Kunne lese massevis uten at noen maser.

Sjekke ut akkurat de stedene jeg synes virker interessante og bruke akkurat så lang tid på dem som jeg vil.

Kos deg i Frankrike, spis masse god mat og drikk god vin. Kom tilbake som ett nytt og bedre menneske!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...