MsSophie Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg vet ikke. Måle penis eller noe sånt? Eventuelt et godt, gammelt neveslagsmål. Nei, nei....dere stiller dere begge opp og pisser på et elektrisk gjerde...den første som sier 'au' har tapt...:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ja, du er jo et spetakkel;-) *gulp* Jeg som trodde fiskene var drømmere og rolige typer.... Dessuten skal vi visst være kreative, men det er definitivt ikke jeg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hehe, det stemmer på sett og vis. Tror ikke jeg er så veldig typisk men jeg har månen i krepsen og ascedanten i steinbukken ) Og så har jeg alt veldig på plass og dog ikke alltid det er ryddig rundt meg ;o) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 *gulp* Jeg som trodde fiskene var drømmere og rolige typer.... Dessuten skal vi visst være kreative, men det er definitivt ikke jeg! Nja, jeg så nå mest på at fiskene ikke går så bra sammen med tvillingene, og den som ikke går bra sammen med meg må jo være et spetakkel;-) Forøvrig har jeg lite greie på dette altså, men synes det er litt artig. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Jeg er vannmann. Og dommen blir? Hm... Stemmer ikke helt:-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg vet ikke. Måle penis eller noe sånt? Eventuelt et godt, gammelt neveslagsmål. Jeg har alltid drømt om at to menn skal sloss over meg... =) 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hm... Stemmer ikke helt:-) Hmmmm...er det positivt eller negativt...? :-O 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Da viser du jammen bare den gode siden her inne ) Eldstemann er løve og han er en kjekk kar men jammen har han noen sider som jeg ikke helt klarer å svelge noen ganger ) Jeg har bare gode sider. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Nei, nei....dere stiller dere begge opp og pisser på et elektrisk gjerde...den første som sier 'au' har tapt...:-) Jeg vet ikke helt hvor lurt det er. Vi har begge metal i kølla. Kan ikke det få drastiske konsekvenser? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Nja, jeg så nå mest på at fiskene ikke går så bra sammen med tvillingene, og den som ikke går bra sammen med meg må jo være et spetakkel;-) Forøvrig har jeg lite greie på dette altså, men synes det er litt artig. Aha, skjønner! Men da kan jeg fortelle deg at min mor og far er fisk og tvilling. De har vært gift i 37 år og er fortsatt forelska :-) Jeg er forøvrig gift med en kreps og det skal visst være perfekt match :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hmmmm...er det positivt eller negativt...? :-O Han prøver å finne ei kone tror jeg ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har alltid drømt om at to menn skal sloss over meg... =) Eller jeg kunne gjort som jeg gjorde med musikeren: Sette ham på plass i håndbak (selv om vitner hardnakket vil påstå at jeg har drømt og at det oppgjøret endte uavgjort). 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Hmmmm...er det positivt eller negativt...? :-O Ingen av delene. Bare at jeg så for meg deg som en litt mer jordnær type:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Han prøver å finne ei kone tror jeg ;-) Åh, du er så skarp altså! ;-) Vel. Isåfall må det være en løve. Eller, ei løvinne blir det da. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Eller jeg kunne gjort som jeg gjorde med musikeren: Sette ham på plass i håndbak (selv om vitner hardnakket vil påstå at jeg har drømt og at det oppgjøret endte uavgjort). Det jeg husker var at jeg hadde deg på gyngende grunn da du feiga ut. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Åh, du er så skarp altså! ;-) Vel. Isåfall må det være en løve. Eller, ei løvinne blir det da. Takk *smigret* Ulvinnen da? Blir jo nesten som løvinnen det, eller... 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Takk *smigret* Ulvinnen da? Blir jo nesten som løvinnen det, eller... Ulvinnen hater meg.... :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har bare gode sider. En løve med bare gode sider ) Det tviler jeg på, jeg regner med at du er sjefen blandt de fleste jeg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.