ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 En løve med bare gode sider ) Det tviler jeg på, jeg regner med at du er sjefen blandt de fleste jeg ;o) Jeg har nok noen dårlige sider jeg også. Men jeg er ganske snill og grei. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det jeg husker var at jeg hadde deg på gyngende grunn da du feiga ut. Har du forresten sett Pulse? Jeg foretrekker PF med Waters, men er denne dvd-en verdt å skaffe seg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har nok noen dårlige sider jeg også. Men jeg er ganske snill og grei. Det er jeg overbevist om at du er ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ingen av delene. Bare at jeg så for meg deg som en litt mer jordnær type:-) Ja men jeg_ER_jo det....jordnær. Ikke rart jeg aldri har trodd på det astrologi tøvet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det jeg husker var at jeg hadde deg på gyngende grunn da du feiga ut. Samma faen. Jeg bestilte den. £13,79 (inklusive frakt) hos amazon.uk hvis du skal ha den. Billigere enn det skal det nok godt gjøres å få den i løpet av nærmeste året. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er skorpion..Synes du det passer da? :-) 0 Siter
matildes mor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ifølge dette http://www.tarotsiden.no/Stjernetegn/linker_c.htm skulle vi ihvertfall hatt vill og heftig sex om ikke annet ;-) 0 Siter
Osiris Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er vær, vet ikke om du har noen oppfatning av om det stemmer? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Da vil jeg heller be deg snu på det og gjette hvilket stjernetegn jeg er? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ulvinnen hater meg.... :-( "Ulvinnen hater meg.... :-( " Hæ? Er det lille meg du mener? Jeg svarte på hovedinnlegget ditt uten å ha lest noe i tråden. Deretter leser jeg nedover og ser at jeg faktisk er omtalt, eller? Jeg tror ikke jeg hater deg, i så fall har jeg fullstendig glemt grunnen. Har vi to hatt en krangel jeg har fortrengt eller noe? 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Ja men jeg_ER_jo det....jordnær. Ikke rart jeg aldri har trodd på det astrologi tøvet. Ja, der kan du se! :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 "Ulvinnen hater meg.... :-( " Hæ? Er det lille meg du mener? Jeg svarte på hovedinnlegget ditt uten å ha lest noe i tråden. Deretter leser jeg nedover og ser at jeg faktisk er omtalt, eller? Jeg tror ikke jeg hater deg, i så fall har jeg fullstendig glemt grunnen. Har vi to hatt en krangel jeg har fortrengt eller noe? Hater du meg ikke, altså? Du var jo så slem mot meg i en tråd... 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Løven. Hm. Det stemmer vel litt det? Hyler etter oppmerksomhet;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hater du meg ikke, altså? Du var jo så slem mot meg i en tråd... Det er veldig sjelden at jeg er slem, men det fins selvsagt unntak, så jeg skal ikke påstå at du tar feil. Jeg hater deg ikke nå, så da er det sikkert like lurt at du ikke minner meg på hvilken tråd det var ;-) Men kan du ikke prøve å gjette på hvilket stjernetegn jeg er da? 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Jeg er skorpion..Synes du det passer da? :-) Ja, det var ihvertfall ikke noe sjokk. Jeg har vært gift med ei skorpionøse som var stolt og veldig bevisst på at hun var nettopp det, så det tegnet veit jeg litt om. Det gikk forøvrig som det gikk;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Ifølge dette http://www.tarotsiden.no/Stjernetegn/linker_c.htm skulle vi ihvertfall hatt vill og heftig sex om ikke annet ;-) Så hærlig! Vær? Den sida har jeg vært inne på og:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Steinbukk, ganske typisk sådann... Heller ikke overraskende:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Jeg er vær, vet ikke om du har noen oppfatning av om det stemmer? Hm, det tegnet veit jeg ingenting om.... Må sjekke litt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.