musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Da vil jeg heller be deg snu på det og gjette hvilket stjernetegn jeg er? Hmmm... Hatsk og uforsonlig. Lidenskaplig og heftig. Den må jeg se litt på... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hmmm... Hatsk og uforsonlig. Lidenskaplig og heftig. Den må jeg se litt på... "Hatsk og uforsonlig. Lidenskaplig og heftig." Lidenskapelig og heftig, der har du Ulvinnen ;-) Men så hatsk og uforsonlig er jeg nok ikke. Jeg kan både tilgi og be om unskyldning uten at jeg tar det som noe nederlag. *Stryker musikeren forsonende over ryggen* Og stjernetegnet ble? 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 "Hatsk og uforsonlig. Lidenskaplig og heftig." Lidenskapelig og heftig, der har du Ulvinnen ;-) Men så hatsk og uforsonlig er jeg nok ikke. Jeg kan både tilgi og be om unskyldning uten at jeg tar det som noe nederlag. *Stryker musikeren forsonende over ryggen* Og stjernetegnet ble? Hehe, ålreit da:-) Driver og leser meg opp nå. Må finne ei bra side. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er skytte. Og svært lite av det jeg leser om skytten passer til min personlighet - slik jeg oppfatter det ihvertfall. Men så har jeg ikke noen tro på disse greiene heller da ;-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er skytte. Og svært lite av det jeg leser om skytten passer til min personlighet - slik jeg oppfatter det ihvertfall. Men så har jeg ikke noen tro på disse greiene heller da ;-) Jeg er også skytte! Er du iskald og kan ofte være en drittsekk slik som jeg er? :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 "Hatsk og uforsonlig. Lidenskaplig og heftig." Lidenskapelig og heftig, der har du Ulvinnen ;-) Men så hatsk og uforsonlig er jeg nok ikke. Jeg kan både tilgi og be om unskyldning uten at jeg tar det som noe nederlag. *Stryker musikeren forsonende over ryggen* Og stjernetegnet ble? Skorpion? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er også skytte! Er du iskald og kan ofte være en drittsekk slik som jeg er? :-) Emosjonell kulde og egosentrisk oppførsel har nok ingen plass i min personlighet. Men er jo i stand til å være drittsekk jeg og - såfremt jeg blir tilstrekkelig provosert først ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hm. Det stemmer vel litt det? Hyler etter oppmerksomhet;-) Synes du jeg hyler etter oppmerksomhet, altså? :-/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ingen av delene. Bare at jeg så for meg deg som en litt mer jordnær type:-) Mannen min er Vannmann, og han må være det mest jordnære mennesket jeg kjenner. :-) 0 Siter
matildes mor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Så hærlig! Vær? Den sida har jeg vært inne på og:-) Jepp vær ja :-) Og som de fleste vet-en vær er temmelig ildfull,på flere måter;-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er kreps. Og jeg tror absolutt vi er påvirket av stjernene. Men tror ikke på horoskoper og sånn som står i aviser og blader etc. Jeg er iallefall skikkelig typisk kreps 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, ålreit da:-) Driver og leser meg opp nå. Må finne ei bra side. Jeg venter og venter på dommen :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Skorpion? Jeg vil ikke svare deg før etter at musikeren har kommet med sitt forslag. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er kreps. Og jeg tror absolutt vi er påvirket av stjernene. Men tror ikke på horoskoper og sånn som står i aviser og blader etc. Jeg er iallefall skikkelig typisk kreps Lucretia, denne drinken er bestilt til deg. Fra den pene, mørkhårede fisken i hjørnet der. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Lucretia, denne drinken er bestilt til deg. Fra den pene, mørkhårede fisken i hjørnet der. Hehe. Takk for den. Min mor er kreps og er sammen med en fisk, og har alltid sagt at jeg må finne meg en fisk for vi krepser passer så godt sammen med fiskene Men så fant jeg en vannmann i stedet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.