Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er steinbukk..:-)

Stemmer helt på enkelte områder....men heeelt feil på andre:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

40

• ShitDiddelyDo

11

• DarkPink

7

• Angelica :o)

6

Angelica :o)
Skrevet

Døh - jeg har tatt inn seksten nye barn til barnehagen, og nå fikk jeg tilsnakk via mail av et foreldrepar fordi jeg ikke visste om saften vi serverer til bursdagene inneholder kunstige tilsetningsstoffer... Vet du sånt?

Det står i vedtektene at vi holder pølser og sukkerfri saft til bursdagsfeiring nemlig...

*LOL*

Har aldri vært borti problemstillingen. Fins det så sære folk?

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152559026' post='3203184]

*LOL*

Har aldri vært borti problemstillingen. Fins det så sære folk?

Tydeligvis.

Jeg svarte bare at jeg beklageligvis ikke har oversikten over alt innhold i all mat vi serverer, men at de er velkommen til å sjekke - og evnt. ta med de matvarene de ønsker at barnet skal få i stedet.

Skrevet

Døh - jeg har tatt inn seksten nye barn til barnehagen, og nå fikk jeg tilsnakk via mail av et foreldrepar fordi jeg ikke visste om saften vi serverer til bursdagene inneholder kunstige tilsetningsstoffer... Vet du sånt?

Det står i vedtektene at vi holder pølser og sukkerfri saft til bursdagsfeiring nemlig...

Vet du, hvis barnehagen ikke har saft til hverdags, men kun til bursdager så hadde jeg så absolutt foretrukket at de hadde vanlig sukkerholdig saft. Jeg gir heller ungene mine litt sukker enn kunstige saker, nekter å tro at det kan være sundt for små hjerner i vekst.

Dersom dere bruker Fun light er den vel proppfull av kunstige søtningsstoffer.

Gjest Persille
Skrevet

Vet du, hvis barnehagen ikke har saft til hverdags, men kun til bursdager så hadde jeg så absolutt foretrukket at de hadde vanlig sukkerholdig saft. Jeg gir heller ungene mine litt sukker enn kunstige saker, nekter å tro at det kan være sundt for små hjerner i vekst.

Dersom dere bruker Fun light er den vel proppfull av kunstige søtningsstoffer.

Jeg skal være helt ærlig og si at jeg kjøper den som er litt billig, har best smak - og som jeg vet at flest av barna liker.

Og så har vi noen som reagerer så mye på sukker, at det kan vi ikke servere til noenting omtrent...

Men er det så farlig med de åtte bursdagene i året da? Om de får kunstig saft?

Skrevet

Jeg skal være helt ærlig og si at jeg kjøper den som er litt billig, har best smak - og som jeg vet at flest av barna liker.

Og så har vi noen som reagerer så mye på sukker, at det kan vi ikke servere til noenting omtrent...

Men er det så farlig med de åtte bursdagene i året da? Om de får kunstig saft?

Hvis det kun er til bursdags og kun 8 ganger i året så er det ikke noe problem. :o)

Angelica :o)
Skrevet

Tydeligvis.

Jeg svarte bare at jeg beklageligvis ikke har oversikten over alt innhold i all mat vi serverer, men at de er velkommen til å sjekke - og evnt. ta med de matvarene de ønsker at barnet skal få i stedet.

He he..bra svar!

Du får printe ut mailen og lime den inn i "Gullkorn-boka" ;)

Gjest Persille
Skrevet

Hvis det kun er til bursdags og kun 8 ganger i året så er det ikke noe problem. :o)

Nei, det var det jeg også tenkte...

Jeg tenker heller åtte ganger med kunstig søtning, enn åtte ganger helvete for personalet pga h*n som reagerer så ekstremt på sukker.

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152560062' post='3203214]

He he..bra svar!

Du får printe ut mailen og lime den inn i "Gullkorn-boka" ;)

:)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det var ihvertfall ikke noe sjokk. Jeg har vært gift med ei skorpionøse som var stolt og veldig bevisst på at hun var nettopp det, så det tegnet veit jeg litt om.

Det gikk forøvrig som det gikk;-)

Men er ikke skoprpionen liksom de kjipeste tegnet i hele zodiaken da? :-I Vet ikke helt om jeg seter pris på at folk synes det passer sånn påmeg hele tiden, for det gjør de..;-)

Jeg synes foresten det er en del som passer av det jeg har lest..Bortsett fra at skorpioner er så sjalu. Det er jeg ikke..Og jeg er ikke noe særlig mystisk heller.(desverre!;-))

:-)

Skrevet

Det rimer:-)

"Steinbukken sin natur er preget av å arbeide hardt og disiplinert mot et mål han eller hun har satt seg. Han er ansvarsfull og leverer alltid. Hardt arbeid verdsettes av en steinbukk."

"Steinbukken uttrykker seg forsiktig og med selvkontroll."

"Steinbukken verdsetter tradisjoner og er ofte den som tar vare på de gamle i familien."

"Siden de er praktiske, strukturerte og har en kynisk holdning til det meste kan de vurdere og se enhver fallgruve i de fleste situasjoner som kan skje i fremtiden. Dette bekymrer en steinbukk og kan føre til et pessimistisk livssyn. Men etter hvert som tiden går og ikke alle worse case tilfellene oppstår tør steinbukken opp. Man kan si at en steinbukk har en omvendt modningsprosess. Når andre pensjonerer seg leker steinbukken mer og mer."

"I kjærlighetslivet er steinbukken trofast. Han bygger sitt hjem og sin familie på samme måte som med alt annet i livet. Grundig og støtt står det på steingrunn. Han er kanskje ikke den som bringer deg roser og konfekt hver uke, og sier jeg elsker deg hver dag. Men han er der og tar vare på deg på alle områder hvis det skulle være noe. Å leve sammen med en steinbukk føles for de fleste mennesker som veldig trygt."

"I yrkeslivet utmerker alle steinbukker seg på grunn av sin arbeidssomme og disiplinerte natur. I tillegg er de fleste steinbukkene karrierebevisste. De vet hva som skal til for å komme til topps og jobber iherdig mot dette målet. I løpet av yrkeslivet klatrer de jevnt og trutt til de har oppnådd det mål de har satt seg enten det er sjef for et stort konsern eller å drive sin forretning utifra sine prinsipper og mål. De har en naturlig autoritet som gjør at andre mennesker lytter til det de har å si. Yrker som det finnes mange steinbukker er i byråkratiet, bygge- og boligbransjen, politikken, lærer, musikk- og underholdningsbransjen, forretningsmann og arkitekt."

Må nok si at dette er en god beskrivelse av meg ja:o)

Skrevet

Hehe. Takk for den.

Min mor er kreps og er sammen med en fisk, og har alltid sagt at jeg må finne meg en fisk for vi krepser passer så godt sammen med fiskene :)

Men så fant jeg en vannmann i stedet... :P

Så morsomt at det stemmer da =)

Jeg har vert sammen med en skorpion, som var bra for meg på alle måter, men jeg møtte ham på feil tidspunkt i livet. Og så var jeg sammen med en tvilling, som ikke var bra for meg, og en tvilling til. Fungerte ikke det heller. Men jeg har jævlig god sex med tvillinger.. Hm.

Vil ha en kreps jeg nå!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, er det rett og slett skorpion da?

Nei, der tar både du og ChiengMai feil :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

:-)

Ettersom det er 11 andre tegn å velge mellom kunne du bare sagt "Nei!" om jeg tar feil...

Ok da, jeg tilhører et av de andre 11 tegnene :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152558064' post='3203149]

Hvordan da? :)

Fordi du gjerne vil ha litt oppmerksomhet. Litt mye;-)

Skrevet

Jeg er vær! ;)

Å være eller ikke være... Hm.

Skrevet

Jeg er steinbukk..:-)

Stemmer helt på enkelte områder....men heeelt feil på andre:-)

På sett og vis får jeg det til å stemme. Jordnær. Sta og påståelig;-)

Skrevet

Jeg er en veldig typisk skorpion.

Uffda.... *rømmer*;-)

Skrevet

Jeg er en sånn en som man tar ved hornene. :D

En tyr. Det stjernetegnet kjenner jeg ikke så godt. Skal lese:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...