Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg også,tvilling :)

Det rimer:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

40

• ShitDiddelyDo

11

• DarkPink

7

• Angelica :o)

6

Skrevet

Alice Bailey var også tvilling ;)

Var det hun som lagde Baileys?

Gjest Mirandolina
Skrevet

Var det hun som lagde Baileys?

Hihi :D

Neppe,hun har skrevet mange bøker om esoterisk psykologi :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Si det da! En hatefull vær? ;-)

Hvorfor hatefull?

Jeg er en eventyrlysten skytte :-)

Mye av tegnet syns jeg passer godt, jeg er en jeger.

"

Hva er Astrologi

Ukeshoroskop

Gratis horoskop

Konsultasjoner

Om Sidsel

Engelsk navn: Sagittarius

Element: Ild - Energi, intuisjon, kraft, vilje.

Kvalitet: Bevegelig - Foranderlig, hurtig, fleksibel

Kjønn: Mannlig - Utadvendt, agerende.

Planethersker: Jupiter - Planeten for ekspansjon, tro og håp.

Tarot: Enten Temperance; hvor den mennesklige natur mildnes i møtet med det åndelige eller religiøse. Eller Tårnet hvor lynstrålene slår ned som Skyttens gjennomborende piler.

Årstid: Dette er senhøsten, hvor tankene snur seg mot filosofiske sysler istedet for det utvendige.

Menneskets utvikling: Dette er studieperiode, og der hvor man søker å finne felles lover og regler for et samfunn.

"Astrologisk Betydning: Dette tegnet er en jovial filosof. Søkende og lærende utforsker han horisonten og skyter etter stjernene, men har en tendens til å snuble i sine egne ben, smile fårete - og reise seg igjen. De er ærlige inntil det taktløse, lekne, valpete og hedonistiske, men også foregangsmenn for Sannheten og utvidning av personlige horisonter. Residerende planeter får en søkende og visjonær kvalitet, liker det fremmede, og uttrykker seg sannferdig, energisk og lekent, men med lite takt."

Om jeg har vært slem mot deg, så er det nok bare fordi jeg har vært ærlig ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvorfor hatefull?

"

Hva er Astrologi

Ukeshoroskop

Gratis horoskop

Konsultasjoner

Om Sidsel

Tarot: Enten Temperance; hvor den mennesklige natur mildnes i møtet med det åndelige eller religiøse. Eller Tårnet hvor lynstrålene slår ned som Skyttens gjennomborende piler.

Årstid: Dette er senhøsten, hvor tankene snur seg mot filosofiske sysler istedet for det utvendige.

Menneskets utvikling: Dette er studieperiode, og der hvor man søker å finne felles lover og regler for et samfunn.

"Astrologisk Betydning: Dette tegnet er en jovial filosof. Søkende og lærende utforsker han horisonten og skyter etter stjernene, men har en tendens til å snuble i sine egne ben, smile fårete - og reise seg igjen. De er ærlige inntil det taktløse, lekne, valpete og hedonistiske, men også foregangsmenn for Sannheten og utvidning av personlige horisonter. Residerende planeter får en søkende og visjonær kvalitet, liker det fremmede, og uttrykker seg sannferdig, energisk og lekent, men med lite takt."

Ups, det skjdde en feil når jeg kopierte inn tekst. Det var ikke meningen å ta med alt, bare fra der det står "Astrologisk betydning".

Skrevet

Hihi :D

Neppe,hun har skrevet mange bøker om esoterisk psykologi :)

Ok:-)

Skrevet

Hvorfor hatefull?

"

Hva er Astrologi

Ukeshoroskop

Gratis horoskop

Konsultasjoner

Om Sidsel

Ja, ærlighet svir;-)

Foretrekker at folk snakker meg etter munnen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, ærlighet svir;-)

Foretrekker at folk snakker meg etter munnen.

:-)

jeg skal prøve å huske det til en annen gang og besinne meg da!

SDD hevder at du er en likandes kar, så da er du sikkert verdt å behandles litt med silkehansker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...