Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Oh ja..... Men vær snill å spark meg i seng straks! 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Oh ja..... Men vær snill å spark meg i seng straks! hei,hva gjør du oppe så seint? 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 hei,hva gjør du oppe så seint? Driver å surfer å leter etter kul musikk...........hadde planer om å legge meg for timesvis siden..men neida. "bare litt til, bare litt til..." Du da? 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Driver å surfer å leter etter kul musikk...........hadde planer om å legge meg for timesvis siden..men neida. "bare litt til, bare litt til..." Du da? har fått litt syk døgnrytme i d siste...blir ikke trøtt. kanskje la være å legge meg,og ha hele dagen foran meg, og så blir jeg trøtt i rett tid i morgen kveld;)hvilken musikk liker du? jeg laster fra limewire,hva bruker du? 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 har fått litt syk døgnrytme i d siste...blir ikke trøtt. kanskje la være å legge meg,og ha hele dagen foran meg, og så blir jeg trøtt i rett tid i morgen kveld;)hvilken musikk liker du? jeg laster fra limewire,hva bruker du? emule her. Tja, like litt av hvert jeg. Fra maiden, nightwish, til listepop(en og annen), og dance og schlagers! Nå hører jeg på the planets rodrigo, remix av bocellis conte partiro, gnarls barkly og remix av gigi d'agostinos l'amour toujours. 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 emule her. Tja, like litt av hvert jeg. Fra maiden, nightwish, til listepop(en og annen), og dance og schlagers! Nå hører jeg på the planets rodrigo, remix av bocellis conte partiro, gnarls barkly og remix av gigi d'agostinos l'amour toujours. d var mye ukjent musikk for meg...ganske ung,du sikkert? 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 d var mye ukjent musikk for meg...ganske ung,du sikkert? Hehe, jaa. Eldes i rekordfart kjennes det ut som dog. Er hekta på jöback/kyrkjebøs gå inte förbi også da....den er vel mer kjent... rodrigo er en klassisk remix, utrolig fengende, synes jeg da. ferie da siden du kan snu døgnet? 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, jaa. Eldes i rekordfart kjennes det ut som dog. Er hekta på jöback/kyrkjebøs gå inte förbi også da....den er vel mer kjent... rodrigo er en klassisk remix, utrolig fengende, synes jeg da. ferie da siden du kan snu døgnet? ja. har du også ferie? tror iallefall jeg blir oppe så jeg får snudd døgnet tilbake.men du må vel legge deg snart og få skjønnhetssøvnen din? er du mann eller dame,forresten? har ikke fulgt med så mye på sidene at jeg har fått med meg det.. 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, jaa. Eldes i rekordfart kjennes det ut som dog. Er hekta på jöback/kyrkjebøs gå inte förbi også da....den er vel mer kjent... rodrigo er en klassisk remix, utrolig fengende, synes jeg da. ferie da siden du kan snu døgnet? sovna du,eller? 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 ja. har du også ferie? tror iallefall jeg blir oppe så jeg får snudd døgnet tilbake.men du må vel legge deg snart og få skjønnhetssøvnen din? er du mann eller dame,forresten? har ikke fulgt med så mye på sidene at jeg har fått med meg det.. Jente her. Jaa, burde rusle til sengs snart...."bare litt til..." Har fri imorgen, men i ren idioti har jeg snudd døgnet kjenner jeg. På jobb halv 8 tirsdags morgen, det kjenner jeg nå blir noe skarpt. 0 Siter
asterix Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Sitter her og nyter sola jeg. Men du har vel lagt deg du nå? ;-) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jente her. Jaa, burde rusle til sengs snart...."bare litt til..." Har fri imorgen, men i ren idioti har jeg snudd døgnet kjenner jeg. På jobb halv 8 tirsdags morgen, det kjenner jeg nå blir noe skarpt. ja, du trenger nok å sove da,så du blir opplagt til jobbing. 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 ja, du trenger nok å sove da,så du blir opplagt til jobbing. joda, men litt fra eller til når jeg har driti meg så ut uansett. skal imorgen da? 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Sitter her og nyter sola jeg. Men du har vel lagt deg du nå? ;-) neida;) tenkte å være oppe så jeg får snudd tilbake døgnet 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 joda, men litt fra eller til når jeg har driti meg så ut uansett. skal imorgen da? tenkte å få gjort mye forefallende i huset og nyte dagen ute,hvis d blir sol:) 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 tenkte å få gjort mye forefallende i huset og nyte dagen ute,hvis d blir sol:) Her har det vært skyfri himmel å blendende sol i flere timer allerede.... Midnattsol. Tenkte meg på litt shopping imorgen. Småting, sokker og greier også se om de har noe fint på salg. Kanskje søke noe ordentlige jobber og rydde leiligheta. 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Her har det vært skyfri himmel å blendende sol i flere timer allerede.... Midnattsol. Tenkte meg på litt shopping imorgen. Småting, sokker og greier også se om de har noe fint på salg. Kanskje søke noe ordentlige jobber og rydde leiligheta. så deilig vær,da:) du får ha lykke til med jobbsøk,også. 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Sitter her og nyter sola jeg. Men du har vel lagt deg du nå? ;-) fikk du solstikk,eller erdu der ennå 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 så deilig vær,da:) du får ha lykke til med jobbsøk,også. Jepp, takk takk. Ha en fin dag imorgen så skal jeg tusle til sengs jeg nå God natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.