lille dui Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg er en kvinne på 30 år, og ble samboer i april. Vi hadde da vert sammen i 7 mnd, det måtte bare bli sånn for jeg flyttet pga ny jobb og han ble med. Jeg er jo kjempeglad for det..men så er det et men...Jeg synes han har forandret seg litt, har vel blitt litt mer seg selv. Det gjelder meg også, jeg er ikke så snill og blid hele tiden, jeg kan bli litt oppgitt og sur til tider-og det er det som plager meg!! Jeg vil IKKE vere bitchete, men det er bare så j.. vanskelig. Samboeren min har verdens største konkuranse instinkt, han skal liksom være best i alt vi gjør, bare sånne små ting..jeg føler jeg må hevde meg hele tiden, og forsvare meg når han påstår at det han gjør er den beste løsningen. Og han bli faktisk litt småfurten når jeg sier i fra, så sånn har det blitt en ond sirkel. Vet ikke om han merker det, men jeg er sliten av dette, og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Jeg kan jo ikke forandre han,konkuranseinstinktet hans vil alltid være der. Jeg prøver å le det bort, ikke bry meg når hgan skal "vise" seg på en måte. DEt er jo litt latterlig søtt noen ganger, men ikke alltdi Så hvordan kan jeg slutte å irritere meg, jeg er jo så gla i han og han er snill og søt mot meg, nå blir det heller meg som ikke blir snill og søt lengre.... Håper på noen svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237947-litt-vanskelig-det-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja hvordan skal du klare å ikke irritere deg? Jeg hadde irritert meg grønn over en slik "dust" hvis jeg hadde hatt han i nærheten av meg. Hadde ikke orket å hatt noe med han å gjøre. Det er forferdelig slitsomt med slike mennesker. Det er nok mange rundt han i årenes løp som har trukket seg unna. Ikke vet jeg hvordan du skal klare det. For meg hadde det vært umulig. Konkurranse innstinkt er bra det, men alt med måte, det skal være sunt og ikke noe man skal stresse etter hele tiden. Han kan ikke ha det helt godt med seg selv, fordi det er jo alltid noen som er bedre enn han. Du må enten bare la det suse og gå eller så må du flytte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237947-litt-vanskelig-det-her/#findComment-1833259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camii Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei og hopp! Jeg er også samboer ( vært samboer i ett år ) og vi har vært sammen i 2 år. Vi har begge et konkurranse instinkt. Det viktigste er at dere begge kan le av det, og faktisk så har av og til begge rett, en av dere rett og slik er det bare. Prøv ikke å konkurrer mot ham , slik at du skal vinne, for det er vel det du ønsker. Prøv heller å finne den korrekte løsningen. Og når du har rett ikke si "haha" og konkurrer, for det ønsker heller ikke du at han skal? Hvis det irriterer deg så mye som du sier, at du blir sliten. Sett dere sammen og snakk om det. Og vær ærlig. Og inrømm at du faktisk ikke alltid har rett. Enkelt og greit, kos dere med at dere begge er konkurransemennesker og le av det sammen. Ikke kjemp for deg selv, men kjemp for dere begge=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237947-litt-vanskelig-det-her/#findComment-1833556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.