Gå til innhold

Skritteller.

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Heisann. Jeg er på jakt etter en skritteller, men jeg vil ha en sånn til å feste i skoen. Er det noen som vet om en sånn? Jeg finner bare til å hente rundt halsen (men der har jeg andre ting fra før), belte bruker jeg ikke, og ikke alle buksene mine har lommer. Så en til å klipse fast i skoen ville vært perfekt, men det finner jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrittellere av merket Silva skal festes til bukselinningen (det er en klips på baksiden av den, kjempegreit og enkelt). Er ikke avhengig av belte eller noe.

De får du kjøpt mange steder, bl.a. på XXL.

Gjest Debra irl
Skrevet

Skrittellere av merket Silva skal festes til bukselinningen (det er en klips på baksiden av den, kjempegreit og enkelt). Er ikke avhengig av belte eller noe.

De får du kjøpt mange steder, bl.a. på XXL.

Takker. Bestiller meg vel en sånn en da tenker jeg...

Fikk låne en skritteller- og dæven så langt 10 000 skritt _egentlig_ er. Spesielt for meg med kontorjobb.....

Skrevet

Fikk låne en skritteller- og dæven så langt 10 000 skritt _egentlig_ er. Spesielt for meg med kontorjobb.....

Jeg vet... Jeg har kontorjobb sjøl, så det er pokker så vanskelig å komme opp i 10000 skritt daglig...

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg går 10 000 - 12 000 skritt på en vanlig jobbdag. Jobber ikke på kontor da. Og vi gjør stort sett ikke annet enn å gå.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg går 10 000 - 12 000 skritt på en vanlig jobbdag. Jobber ikke på kontor da. Og vi gjør stort sett ikke annet enn å gå.

Hadde jeg beholdt sommerjobben som stuepike som ordinær jobb, ville jeg ikke hatt problemer med å dekke 10 000 skritt på en arbeidsdag. Nå, på kontor, ikke sjans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...