Gjest vilværeanonymnåtakk Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kroppen spiller meg alt for mange puss, kjenner det er slitsomt. Vi prøver å bli gravide,så langt har det ikke blitt noe. Og kroppen oppfører seg merkelig. Med endret syklus og rare tanker og følelser. Denne mnd fikk jeg mensen på den dagen jeg forventet, blødde ganske mye i 2 dager så avtok det,og nå på dag 4 av mensen er det helt slutt. Normalt har jeg mensen 1 uke og blør ganske mye. Men ikke denne gang, kun blødd som normalt i litt over 2 dager så gikk det over til å bli brunt bare. Jeg er ganske øm i brystene mot det jeg pleier å være, og føler jeg er litt kvalm. Men som sagt kan det være jeg ønsker så sterkt å bli gravid, at kroppen bare leker med meg. Noen som har opplevd liknende??? Syns liksom det er sløsing å ta tester og, siden jeg fikk jo mens på den dagen jeg forventet, men at den denne gang bare var mye mye kortere. Hva tenker derer, og hva ville dere gjort??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237960-mens-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gul blomst Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 det er det samme med meg.... vi har prøvd i 7 måneder og siden vi begynte å prøve har det vært vanskelig å tenke på noe annet. ønsker så sinnsykt at mensen ikke skal komme, tror at det påvirker mye i kroppen. Mensen min oppfører seg veldig rart, enten kommer den for seint eller for tidlig, varer noen ganger kortere og jeg har flere ganger trodd at jeg var gravid, har testet meg men har da ikke vært gravid. har begynt å bruke EL tester nå. Men sånne tegn kan jo også være at man faktisk er gravid, man vet jo aldri. du kan jo vente en stund å så teste deg. Kjøp tester på internett, billigtester.no, mye billigere. kan bli dyrt ellers. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/237960-mens-og-graviditet/#findComment-1833519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.