Gå til innhold

mens og graviditet???

Anbefalte innlegg

Gjest vilværeanonymnåtakk

Kroppen spiller meg alt for mange puss, kjenner det er slitsomt.

Vi prøver å bli gravide,så langt har det ikke blitt noe.

Og kroppen oppfører seg merkelig. Med endret syklus og rare tanker og følelser.

Denne mnd fikk jeg mensen på den dagen jeg forventet, blødde ganske mye i 2 dager så avtok det,og nå på dag 4 av mensen er det helt slutt.

Normalt har jeg mensen 1 uke og blør ganske mye.

Men ikke denne gang, kun blødd som normalt i litt over 2 dager så gikk det over til å bli brunt bare.

Jeg er ganske øm i brystene mot det jeg pleier å være, og føler jeg er litt kvalm.

Men som sagt kan det være jeg ønsker så sterkt å bli gravid, at kroppen bare leker med meg.

Noen som har opplevd liknende???

Syns liksom det er sløsing å ta tester og, siden jeg fikk jo mens på den dagen jeg forventet, men at den denne gang bare var mye mye kortere.

Hva tenker derer, og hva ville dere gjort???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237960-mens-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er det samme med meg.... vi har prøvd i 7 måneder og siden vi begynte å prøve har det vært vanskelig å tenke på noe annet. ønsker så sinnsykt at mensen ikke skal komme, tror at det påvirker mye i kroppen. Mensen min oppfører seg veldig rart, enten kommer den for seint eller for tidlig, varer noen ganger kortere og jeg har flere ganger trodd at jeg var gravid, har testet meg men har da ikke vært gravid. har begynt å bruke EL tester nå. Men sånne tegn kan jo også være at man faktisk er gravid, man vet jo aldri. du kan jo vente en stund å så teste deg. Kjøp tester på internett, billigtester.no, mye billigere. kan bli dyrt ellers. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237960-mens-og-graviditet/#findComment-1833519
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...