Gå til innhold

Jeg klarer ikke helt å se hvem som er absurd...

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

For ett år siden ble jeg gravid med vår sønn. Da gikk jeg på H&M og kjøpte to gensere i str 68, fordi jeg ble så glad!! På de genserene står det "Led Zeppelin" og "Ramones" og nå passer endelig de genserene til ham.

Da babyen passerte 1 mnd nevnte jeg for samboeren min at siden faren hans lever for musikk (og spes Led Zeppelin), så skulle vi ta et bilde av sønnen vår med den gensern på og gi det til "farfar".

Jeg nevnte det her om dagen også, men da påstod han plutselig at det var HAN som hadde kommet på det. Greit nok det, jeg ga meg på den... Men da jeg fortalte at jeg skulle trykke bildet opp i to eksemplarer og gi et til MIN far også (altså morfar til sønnen vår), da ble samboeren min så forbanna på meg og sa at det kom ikke på tale. Led Zeppelin var det bare far hans som skulle få, vi skulle finne på noe annet til faren min. For han ville at bildet skulle være unikt, og bare "farfar" som skulle ha det. Jeg ble lei meg, for pappan _min_ fotjener det beste (ettersom han har gått gjennom en knallhard skilsmisse og et nylig dødsfall i nærmeste familie). Dessuten liker også han Led Zeppelin...

Siden jeg betaler ALT her i huset fordi han ikke har funnet seg en jobb (han skal snart i militæret), så mener jeg at jeg kan få trykket dette opp i to eksemplarer og gi til begge....

Hva mener dere der ute? Jeg godtar forskjellige meninger, men ikke frekke kommentarer som jeg avogtil merker at det vanker her.

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest bryll
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en slik psykopatisk egoisitisk gutt?

Gjest glaice
Skrevet

Syns det er litt sært av samboeren din...

Men du kan jo ta et annet nydelig bilde av sønnen din, med andre klær på, og forstørre til faren din.

Så får de forskjellige bilder?

Eller du kan ta forskjellige bilder med de samme klærne, og forstørre to litt ulike bilder???

Bare et par forslag fra meg:-)

Skrevet

Herre-min-jesus. Kan ikke fatte å begripe hvorfor begge ikke kan få et bilde. Jeg blir helt matt av slik idioti.

Dere får lage litt forskjellige bilder da så alle blir fornøyd.

Hele saken er absurd.

Skrevet

Det er ikke rart det blir krig i verden, nei!!

Var jeg deg, ville jeg for husfredens skyld, finnet på noe særegent til begge besteforeldrene. Er det noe din far brenner spesiellt for?

Det er jo et hav av muligheter.

Håper for din del, at ikke hver dag er en kamp om hvem, hva, og hvorfor i hjemmet ditt. Da hadde jeg hevet gubben på dør

petter smart
Skrevet

Og her har jeg gått rundt og trodd at jeg var vanskelig å leve med. Men så er jeg tydeligvis reneste gandhi.

Dette høres svært rart. Hvorfor kan ikke begge få samme bildet?

Dersom han er sånn i andre saker også er nok dette forholdet dødsdømt. For det må være utrolig slitsomt for deg i lengden.

Skrevet

Ærlig talt, for et PROBLEM! (for deg ja, men for HAN???)

Trist å måtte si det, men du har ikke ett barn du men to.

Skrevet

Et bilde av barnebarnet er like "unikt" om det står Led Zeppelin på trøya eller ei!

Bli voksen! Dere har jo et barn å ta vare på!

Gjest filosofine
Skrevet

Da synes jeg at du skal si at det er greit, men du skal gi bildene til bestefedre på samme tid, og intil du finner noe bra motiv til din far får bildet til hans far vente. Og gjerne argumenter at det er billigere å få printet begge samtidig, og at det er du som betaler.

Men for å nevne det virker samboeren din litt sær.

Skrevet

Jeg blir helt forbauset jeg. Hvorfor i alle dager skal ikke morfar få lov til å se barnebarnet i den Led Zeppeling skjorta? Jeg klarer bare ikke å se problemet.

Angelica :o)
Skrevet

Og han her vil du ha flere barn med??

(Sorry, men han virker virkelig som en dust!)

Skrevet

*Himler med øynene* Hvordan har han tenkt å løse samlivsproblemer, som helt sikkert vil komme? ved å sette seg ned, nekte på alt og furte?

Herregud - be ham om å se til å bli voksen og det NÅ!

Skrevet

Jeg mener absolutt ikke å være frekk nå, men av og til er det nesten så jeg lurer på om du spøker når du tar opp problemer med samboeren din.

Hvorfor i alle dager er du sammen med en slik fyr? Man kunne kanskje skyldt på at du er ung, men tror vi er like gamle, og jeg hadde ALDRI funnet meg i slik oppførsel. Å være samboer med et barn på 20+, hadde vært uaktuelt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud. Jeg slutter aldri å undres over folks problemer.

Men her er det ikke du som er problemet.

Gjest togli
Skrevet

Hehe, dette var da en merkelig ting å krangle om, men uansett mener jeg det er mannen din som oppfører seg mest rart i så måte!

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg mener absolutt ikke å være frekk nå, men av og til er det nesten så jeg lurer på om du spøker når du tar opp problemer med samboeren din.

Hvorfor i alle dager er du sammen med en slik fyr? Man kunne kanskje skyldt på at du er ung, men tror vi er like gamle, og jeg hadde ALDRI funnet meg i slik oppførsel. Å være samboer med et barn på 20+, hadde vært uaktuelt.

Hehe, nei jeg kødder ikke ;) Da ville jeg nok funnet på en bedre historie enn dette, som for eksempel at han tisset i sengen og kastet laknene på meg etterpå hvis jeg så mye som spurte ham om å vaske etter seg selv :P

Solsikkefrø
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152538112' post='3202905]

Og han her vil du ha flere barn med??

(Sorry, men han virker virkelig som en dust!)

Flere barn jah.. men først må jeg finne ut av om _jeg_ er den absurde i forholdet, eller om _han_ er det. For av en eller annen grunn, så er jeg helt blind, jeg lurte på om jeg begynte å bli gal i hodet da jeg turte å foreslå dette med genseren til ham. Jeg kan jo være litt fanatisk når det gjelder å holde det ryddig, men jeg rydder jo _alltid_ etter ham (slik jeg fortalte den gangen) hehe ;) Nytter ikke spør ham vettu, da kommer man ingen vei :P

Angelica :o)
Skrevet

Flere barn jah.. men først må jeg finne ut av om _jeg_ er den absurde i forholdet, eller om _han_ er det. For av en eller annen grunn, så er jeg helt blind, jeg lurte på om jeg begynte å bli gal i hodet da jeg turte å foreslå dette med genseren til ham. Jeg kan jo være litt fanatisk når det gjelder å holde det ryddig, men jeg rydder jo _alltid_ etter ham (slik jeg fortalte den gangen) hehe ;) Nytter ikke spør ham vettu, da kommer man ingen vei :P

"Flere barn jah.. men først må jeg finne ut av om _jeg_ er den absurde i forholdet, eller om _han_ er det."

Er det en problemstilling? Han er så klart problemet! Jeg skjønner ikke at du holder ut :(

"For av en eller annen grunn, så er jeg helt blind, jeg lurte på om jeg begynte å bli gal i hodet da jeg turte å foreslå dette med genseren til ham."

Tro meg! Det er ikke noe som helst galt i det du gjorde. Det er HAN som er den gale av dere.

Lykke til kjære deg. Jeg er på msn om du trenger å prate :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...