Gå til innhold

Låne bort PCen min eller være kjip...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..og ta den med på ferie? Hm!

Jeg trenger den ikke så veldig, men kunne tenke meg å ha med musikken min, surfe fra egen maskin, kunne spille av noen sone 2 filmer for amerikanske kompiser, dole litt på ledige stunder etc..

Roomaten derimot, han TRENGER pc, og skal ikke på ferie.

Være kjip eller grei?

Og: dessuten. Om jeg ikke tar den med..Går det ann å laste musikk over på en annen data, fra min proffe 2500 kroners mp3 spiller som jeg ikke skjønner en dritt av. Det er en Sony som de fikk meg til å kjøpe i butikken, fordi den skulle være å inmari kul og nyttig. (Hittill vet jeg intet den kan, som min venns 400 krs mp3 ikke kn..;-P)

Ka dere trur?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den med deg :o)

Det er kult å ha med laptopen når man er borte fra hjemmet, man har den i kjedelig øyeblikk og selv om det blir lite doling så har du i hvert fall muligheten.

Hihi, dessuten vil vi vite hvordan du har det og om du har det gøy:o)

Skrevet

Jeg hadde tatt den med ja! Har selv med meg pc-en min nå på tur til kjæresten, selv om han har pc... det blir noen kjedelige stunder for tiden, så kan jeg høre på den musikken jeg selv vil og mer til. I tillegg trenger jeg den til å laste inn bilder som tas etc.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Klart laptop må med på ferie ;-)

Den er et must når du (dvs jeg) sitter på et hotellrom og resten av familien sover...

Det eneste som mangler (i mitt tilfelle) er at noen på msn-lista mi er pålogget.

Gjest Shira12
Skrevet

Ta den med!

Jeg skal på ferie idag, og lap top`en skal være med. Jøsses, har jo omtrent hele livet mitt på den ;-)

Og jeg er ikke så begeistret for at andre skal låne pcèn når jeg er borte (klok av skade)

Og sånn mp3-greier har jeg null peil på, så der er jeg ikke til nytte :o)

God ferie da!! :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ta den med!

Jeg skal på ferie idag, og lap top`en skal være med. Jøsses, har jo omtrent hele livet mitt på den ;-)

Og jeg er ikke så begeistret for at andre skal låne pcèn når jeg er borte (klok av skade)

Og sånn mp3-greier har jeg null peil på, så der er jeg ikke til nytte :o)

God ferie da!! :o)

Shira, du har enda ikke bekreftet at jeg har lagt deg inn på msn-lista mi!

*sjekker ferie laptopen*

Gjest Shira12
Skrevet

Shira, du har enda ikke bekreftet at jeg har lagt deg inn på msn-lista mi!

*sjekker ferie laptopen*

Oj oj, skal gjøre de med engang. Er lettere stresset idag, har huset fullt i folk, og skal prøve og få pakket, men ender opp med og gjøre ørten andre ting.

Men nå har jeg søkt tilflukt på dol for en liten stund :o)

Skrevet

Dette handler ikke om du skal være kjip eller grei. Det handler om du skal ta med din egen eiendom på ferie eller ikke. Jeg hadde tatt den med i allefall.

Dessuten - du har vel ikke tenkt å være så kjip mot oss dolere at du legger igjen pc-en hjemme og dermed ikke holder oss oppdatert om ville fester etc?

Gjest portrett
Skrevet

Hva i alle dager skal du ha med PC'en på ferie for? Musikk har du jo på MP3 spiller og bilder har du vel stor nok chip til? Skal vel ikke DOLe og sånn på ferie? Eller hvor kjip ferie skal du på?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Laptopen er min beste venn (nå vel, kanskje _litt_ overdrevet), det er selvsagt at den skal være med på ferie. Har ikke noe med kjip, ikke kjip å gjøre. Noen fordeler har en laptop, en av dem er feriereiser. :-)

Å la noen gasse seg fritt på min datamaskin uten at jeg henger over dem kommer ikke på tale. Så snill er jeg bare ikke.

Gjest Peacemaker
Skrevet

Laptopen er min beste venn (nå vel, kanskje _litt_ overdrevet), det er selvsagt at den skal være med på ferie. Har ikke noe med kjip, ikke kjip å gjøre. Noen fordeler har en laptop, en av dem er feriereiser. :-)

Å la noen gasse seg fritt på min datamaskin uten at jeg henger over dem kommer ikke på tale. Så snill er jeg bare ikke.

Unnskyld at jeg spør, men hva bruker du PC'en til på ferie?? Og hvorfor i alle dager kan ingen låne den? Har du så mye grums på den?

Blir helt forferdet jeg, når jeg hører at laptopen behandles slik, MÅ være med overalt og ingen andre kan bruke den. Det er jo bare en datamskin jo! På ferie gjør man da andre ting enn å sitte å nerde?!

Skrevet

Du låner selvfølgelig bort PC`n til en som trenger den. Så raus og gavemild du er så blir det litt underlig når du kjiper på en skarve lap-top.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Du låner den bort i ferien.

Du har da ikke behov for å bruke pc i ferien, da har du nok andre mer spennende ting å gjøre. Og musikk kan du jo høre på mp3 spilleren din.

God sommer og ferie.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva bruker du PC'en til på ferie?? Og hvorfor i alle dager kan ingen låne den? Har du så mye grums på den?

Blir helt forferdet jeg, når jeg hører at laptopen behandles slik, MÅ være med overalt og ingen andre kan bruke den. Det er jo bare en datamskin jo! På ferie gjør man da andre ting enn å sitte å nerde?!

Klart man gjør andre ting på ferie, men for å snakke for meg selv så har jeg altså behov for kontakt både med høyskole og Aetat selv om jeg er borte, og da foretrekker jeg å gjøre det fra min egen maskin. Syns det er litt av vitsen med en laptop i forhold til en stasjonær, det at man kan ta den med seg.

Det er faktisk ikke alle som helt kan slippe alt man jobber med selv om man har ferie. Det er jo bare Åse på hovedinnlegget til Laguna, ho hadde da mange grunner for å ta med seg maskinen sin.

Jeg låner gjerne bort datamaskinen, men erfaringsmessig så knoter og styrer folk både med innstillinger og diverse. Jo mer de kan, jo mer roter de med tingene hos meg i alle fall. Det liker jeg _ikke_, og derfor kunne det ikke falle meg inn å låne vekk maskinen mens jeg selv var borte på ukevis. Å påstå at dette bare er noe man gjør om man har masse på maskinen andre ikke skal se blir jo bare dumt.

Gjest Peacemaker
Skrevet

Klart man gjør andre ting på ferie, men for å snakke for meg selv så har jeg altså behov for kontakt både med høyskole og Aetat selv om jeg er borte, og da foretrekker jeg å gjøre det fra min egen maskin. Syns det er litt av vitsen med en laptop i forhold til en stasjonær, det at man kan ta den med seg.

Det er faktisk ikke alle som helt kan slippe alt man jobber med selv om man har ferie. Det er jo bare Åse på hovedinnlegget til Laguna, ho hadde da mange grunner for å ta med seg maskinen sin.

Jeg låner gjerne bort datamaskinen, men erfaringsmessig så knoter og styrer folk både med innstillinger og diverse. Jo mer de kan, jo mer roter de med tingene hos meg i alle fall. Det liker jeg _ikke_, og derfor kunne det ikke falle meg inn å låne vekk maskinen mens jeg selv var borte på ukevis. Å påstå at dette bare er noe man gjør om man har masse på maskinen andre ikke skal se blir jo bare dumt.

Jeg fatter nå iallefall ikke hva man trnger PC eller nett for i det hele tatt i ferien jeg da. Hørt om telefon? Og ferie er ferie, da skal man jo selvsagt ikke jobbe og styre med sånt.

Tipper det nok er mer nettavhengigheten og chattingen som er et must? Og det at dere ikke greier finne på så mye annet?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg fatter nå iallefall ikke hva man trnger PC eller nett for i det hele tatt i ferien jeg da. Hørt om telefon? Og ferie er ferie, da skal man jo selvsagt ikke jobbe og styre med sånt.

Tipper det nok er mer nettavhengigheten og chattingen som er et must? Og det at dere ikke greier finne på så mye annet?

Jeg bruker kanskje ti minutter to ganger i uka mens jeg er på ferie til PC og internett, mulig det er nettavhengighet.

Jeg fatter ikke at folk er så stokk innoverglanende at de ikke kan se at andre har andre behov enn de selv, ferie eller ikke ferie.

Gjest Peacemaker
Skrevet

Jeg bruker kanskje ti minutter to ganger i uka mens jeg er på ferie til PC og internett, mulig det er nettavhengighet.

Jeg fatter ikke at folk er så stokk innoverglanende at de ikke kan se at andre har andre behov enn de selv, ferie eller ikke ferie.

Skulle da tro at de 10 minuttene kunne man avse, og faktisk ha ferie, sammen med familien og ikke PC'en? Den tilbringer visst mange nok her mye tid med til vanlig.

Joa, noen har kanskje behov for den, men rart de ikke kan få dekket disse behovene på andre måter synes jeg.

Gjest LucySky
Skrevet

Å låne bort laptop'en er jevngodt med å låne bort tannbørsten for meg.

Helt uaktuelt. For det første er den MIN, på en helt annen måte en den store jobbemaskina. For det andre har jeg jævlig dårlig erfaring med alt fra familie til venner mht lån av laptop. Det går alltid galt.

Av og til går det galt for meg ogaså, men da har jeg i alle fall gjort det sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...