Gå til innhold

for en rar kanal

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Nå sitter de og forklarer sammenhengen mellom bibelen og hva som skjer i dag. Ånskamp. "bevis" at snart kommer armageddon og sånt.

hehe..ser på visjon kristen kanal på mtv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av disse er spenna gæerne.

Jehova har f.eks spådd dommedag i mange år, men hver gang har de tatt feil.

Jeg husker at det ble sagt på 60-tallet at i 1975 skulle armagedom komme. Husker jeg som smågutt ble redd.

Men året kom og gikk og ikke stort som skjedde i den retningen.

Nå har de gått vekk i fra å spå i hvilket år, bare at den kommer.

Bare noen tullinger.

Medlemmene skulle også gi bort alt de hadde rett forut,......gjerne til de over dem i Jehova systemet:-)

Gjest bare overtro og lureri
Skrevet

hehe... de har de holdt på med i 2000 år snart (ja, ikke på tv da, hehe), og det har ennå ikke skjedd noe, så det der kommer verken de eller vi til å oppleve noensinne!

Gjest bare overtro og lureri
Skrevet

Jeg husker at det ble sagt på 60-tallet at i 1975 skulle armagedom komme. Husker jeg som smågutt ble redd.

Bare noen tullinger.

Medlemmene skulle også gi bort alt de hadde rett forut,......gjerne til de over dem i Jehova systemet:-)

Det er gjerne sånn det er med pyramider. Det er dem på toppen som tjener pengene, og de nederst i systemet som jobber.

Skrevet

Hvis du kommer over noen feite, kortpustede predikanter, kan du slenge dem over til meg.

Skrevet

Det er gjerne sånn det er med pyramider. Det er dem på toppen som tjener pengene, og de nederst i systemet som jobber.

Ja det er slik og de nederst i pyramiden spyr ut kronene til stor fornyelse for de lenger opp i systemet som humrer og gliser av dumskapen.

Skrevet

Bare noen tullinger.

Armageddon:

http://www.filmweb.no/kino/article65432.ece

Harmageddon:

http://erfaring.com/orakel/show.php?id=5737

Litt forskjell kanskje? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...