citoyen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Kan noen fortelle meg hvem som gikk ut forrige uke og uken før? Jeg kan ikke søke på google, for da kommer jeg til å få opp hvem som vinner, og det vil jeg ikke vite 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Aner ikke hva du snakker om... Men, jeg kan jo søke for deg,- hvis du kan si hvem som gikk ut sist du så? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Aner ikke hva du snakker om... Men, jeg kan jo søke for deg,- hvis du kan si hvem som gikk ut sist du så? Og hvilken sesong det er... 0 Siter
citoyen Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Og hvilken sesong det er... Sesong 2. Jeg husker ikke hvem som gikk ut sist jeg så, men jeg vet det er fire personer igjen nå, så jeg er ute etter den femte-siste og sjette-siste som gikk ut 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Sesong 2. Jeg husker ikke hvem som gikk ut sist jeg så, men jeg vet det er fire personer igjen nå, så jeg er ute etter den femte-siste og sjette-siste som gikk ut Hmmm. Det var faktisk ikke helt enkelt. Sesong 1, der ser jeg resultatene, men sesong 2 ser ikke ut som den er helt oppdatert... kikker videre... 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 han søte morke lille gikk ut. de som er igjen er han unge med halvlangt hår, han sære høye, hun asiatiske, og hun høye med langt hår! håper du forstår:-) 0 Siter
citoyen Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 han søte morke lille gikk ut. de som er igjen er han unge med halvlangt hår, han sære høye, hun asiatiske, og hun høye med langt hår! håper du forstår:-) Jeg tror jeg vet hvem du mener med tre av dem, men er nok litt i tåkeheimen fremdeles 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 unnskyld, nick het han lille søte mørke som gikk ut sist. og daniel og han sære er igjen + kara? og hun asiatiske 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 unnskyld, nick het han lille søte mørke som gikk ut sist. og daniel og han sære er igjen + kara? og hun asiatiske Godt du kunne komme med et svar Jeg holdt på å bli sprø av at jeg ikke fant noe om det på nettet. Vinnernavnet fant jeg,- men hvilken plass de andre kom på? neida. 0 Siter
citoyen Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Godt du kunne komme med et svar Jeg holdt på å bli sprø av at jeg ikke fant noe om det på nettet. Vinnernavnet fant jeg,- men hvilken plass de andre kom på? neida. Hihi. Takk, begge to! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.