Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 er det normalt for jenter å ha vite litt slimete klumper i urinen? sånn at man ser dem tydelig hvis man tisser i en kopp feks. og hva kan det ev. være hvis det ikke er normalt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hadde du spurt om det var vanlig å ha det utfloden så hade jeg svart ja, men i urinen? Nei, det tror jeg ikke. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hadde du spurt om det var vanlig å ha det utfloden så hade jeg svart ja, men i urinen? Nei, det tror jeg ikke. kanskje det var utflod som kom ut sammen med urinen?!?! jaaaaaaaa :0) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ganske normalt, særlig ved eggløsningstid. Det er stort sett utflod som kommer ut sammen med urinen, ja! 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ganske normalt, særlig ved eggløsningstid. Det er stort sett utflod som kommer ut sammen med urinen, ja! aha! et stort takk til deg du kloke kvinne! da skal jeg slutte å bekymre meg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 kanskje det var utflod som kom ut sammen med urinen?!?! jaaaaaaaa :0) Det kan godt hende. ) Før du tar urinprøve skal du vaske deg uten såpe, forfra og bakover. Tiss så en liten skvett for å skylle evt. forurenset urin ut fra urinrøret og tiss resten i prøveglasset, da blir den helt ren. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 aha! et stort takk til deg du kloke kvinne! da skal jeg slutte å bekymre meg! He, he! Takk for komplimentet, men sååå klok er jeg nok ikke. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 He, he! Takk for komplimentet, men sååå klok er jeg nok ikke. du virker faktisk veldig koselig! jeg har sett dine svar her til mange, også til meg selv. tror vi er litt like kanskje.... vi hadde sikkert blitt gode venninner hvis vi hadde kjent hverandre på ordentlig.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 du virker faktisk veldig koselig! jeg har sett dine svar her til mange, også til meg selv. tror vi er litt like kanskje.... vi hadde sikkert blitt gode venninner hvis vi hadde kjent hverandre på ordentlig.... Det hadde jo vært kjempekoselig! Nicket ditt vitner om at du er ganske koselig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.