Gå til innhold

litt merkelig spørsmål kanskje....

Anbefalte innlegg

Gjest humlemor
Skrevet

er det normalt for jenter å ha vite litt slimete klumper i urinen? sånn at man ser dem tydelig hvis man tisser i en kopp feks. og hva kan det ev. være hvis det ikke er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du spurt om det var vanlig å ha det utfloden så hade jeg svart ja, men i urinen? Nei, det tror jeg ikke.

Gjest humlemor
Skrevet

Hadde du spurt om det var vanlig å ha det utfloden så hade jeg svart ja, men i urinen? Nei, det tror jeg ikke.

kanskje det var utflod som kom ut sammen med urinen?!?!

jaaaaaaaa :0)

Skrevet

Ganske normalt, særlig ved eggløsningstid. Det er stort sett utflod som kommer ut sammen med urinen, ja!

Gjest humlemor
Skrevet

Ganske normalt, særlig ved eggløsningstid. Det er stort sett utflod som kommer ut sammen med urinen, ja!

aha! et stort takk til deg du kloke kvinne! :) da skal jeg slutte å bekymre meg!

Skrevet

kanskje det var utflod som kom ut sammen med urinen?!?!

jaaaaaaaa :0)

Det kan godt hende. :o) Før du tar urinprøve skal du vaske deg uten såpe, forfra og bakover. Tiss så en liten skvett for å skylle evt. forurenset urin ut fra urinrøret og tiss resten i prøveglasset, da blir den helt ren.

Skrevet

aha! et stort takk til deg du kloke kvinne! :) da skal jeg slutte å bekymre meg!

He, he! Takk for komplimentet, men sååå klok er jeg nok ikke.

Gjest humlemor
Skrevet

He, he! Takk for komplimentet, men sååå klok er jeg nok ikke.

du virker faktisk veldig koselig! jeg har sett dine svar her til mange, også til meg selv. tror vi er litt like kanskje.... vi hadde sikkert blitt gode venninner hvis vi hadde kjent hverandre på ordentlig.... :)

Skrevet

du virker faktisk veldig koselig! jeg har sett dine svar her til mange, også til meg selv. tror vi er litt like kanskje.... vi hadde sikkert blitt gode venninner hvis vi hadde kjent hverandre på ordentlig.... :)

Det hadde jo vært kjempekoselig! Nicket ditt vitner om at du er ganske koselig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...