Gå til innhold

Kan ikke suge...

Gjest liker det, men får det ikke til

Anbefalte innlegg

Gjest liker det, men får det ikke til

Fått meg ny kjæreste.

Og vi har det supert sammen. Sexen er utrolig bra! Problemet er at jeg ikke kan suge...

Dvs. jeg har aldri likt det så veldig, men liker det bedre og bedre, og har ønske om å gjøre det, men hver gang jeg har prøvd, så blir han slapp etter en liten stund...!

han blir jo lei seg og prøver å si at det ikke er meg, men selvsagt er det det! Har overhodet ikke peiling på det området, mangler rett og slett erfaring. Så nå er jeg redd for å suge han, siden jeg vet han blir slapp etter en liten stund. :o(

Samtidig vet jeg at han elsker å bli sugd for det har han sagt.

Jeg vet ikke engang hva jeg gjør feil. Hvordan vet jeg hva jeg gjør rett da? Han sier at han liker det jeg gjør. Men da skjønner jeg ikke hvorfor han blir slapp! Har ikke problemer på andre områder med at han blir slapp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238007-kan-ikke-suge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kan jo være at han får litt prestasjonsangst når du skal suge han. Når han etter hvert har hatt noen erfaring med at han blir slapp når du suger så blir han kanskje redd for det skal skje igjen og vips blir han slapp igjen. Kan bli en ond sirkel det der...

Med andre ord kanskje er det ikke noe i veien med suginga di, men han har altså fått en sperre pga problemer med å holde den stiv i akkurat den situasjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238007-kan-ikke-suge/#findComment-1835389
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...