Gå til innhold

Jeg kysset min venninnes mann.

Anbefalte innlegg

Gjest en anonym superidiot

Vi var sammen med et vennepar en kveld, og jeg synes å huske at jeg kysset mannen til venninnen min. Jeg har snakket med ham på telefonen, men det kom ikke opp og jeg tror vi glemmer det. Det var "ingenting" og jeg er glad i mannen min. Er det rett å ikke si noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238017-jeg-kysset-min-venninnes-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Slik jeg tolker ditt innlegg, så har du vært full e.l.(Du sier i alle fall at du tror du husker å ha kysset)

Det betød ingenting, sier du.

Kanksje han også var full og har glemt det? hva er da vitsen å minne hverandre på det? nei, du får gremmes dypt selv over eget feiltrinn.

Og unngå at slike ting skjer igjen! (ellers ryker forholdet til din mann OG venninne).

Annonse

Slik jeg tolker ditt innlegg, så har du vært full e.l.(Du sier i alle fall at du tror du husker å ha kysset)

Det betød ingenting, sier du.

Kanksje han også var full og har glemt det? hva er da vitsen å minne hverandre på det? nei, du får gremmes dypt selv over eget feiltrinn.

Og unngå at slike ting skjer igjen! (ellers ryker forholdet til din mann OG venninne).

Jeg var veldig full og det var alle. Tusen takk for svar dere. Jeg var veldig nervøs for å lese svarene, men dere støtter meg og det er jeg glad for. Det var "ingenting" som skjedde, og noen få kyss i fylla skal ikke ødelegge forhold.

Og det var ikke så mye som skjedde akkurat, så det skal ikke få ødelegge noe.

Når jeg tenker tilbake på min svunne ungdomstid, var dette noe som skjedde til stadighet på dansegulvet. Når "Love hurts" eller "Je t`aime" var over, var småkliningen så godt som glemt.

Annonse

Gjest luminiska

Jeg var veldig full og det var alle. Tusen takk for svar dere. Jeg var veldig nervøs for å lese svarene, men dere støtter meg og det er jeg glad for. Det var "ingenting" som skjedde, og noen få kyss i fylla skal ikke ødelegge forhold.

Selv om dere var fulle skjønner jeg ikke hvorfor du kysset ham, kunne du ikke holdt deg til din mann, eller er ikke han noe spennende mer?

Synes det er litt fjortis å drive å kline rundt på andre når man er godt etablert. Om forholdet er bra burde det ikke være hverken lyst eller behov for det heller.

Selv om dere var fulle skjønner jeg ikke hvorfor du kysset ham, kunne du ikke holdt deg til din mann, eller er ikke han noe spennende mer?

Synes det er litt fjortis å drive å kline rundt på andre når man er godt etablert. Om forholdet er bra burde det ikke være hverken lyst eller behov for det heller.

Det var ikke klining men et par kyss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...