Snoooopy Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Var på byen i dag, og da var det noen jenter som kikket på meg =) Hihi =) Kanskje de likte meg, tross overvekten. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Er du gutt? Nå har jeg hele tiden trodd du var jente... 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 selvfølgelig kan de ha likt det de så, alle synes ikke at tynne mennesker er mest tiltrekkende... Noen foretrekker litt å ta i, noen legger merke til vakre øyne, humor, ja alt mulig! man må aldri miste troen på seg selv! alle har noe fint i seg og noen kommer til å oppdage det! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Er du gutt? Nå har jeg hele tiden trodd du var jente... Hvorfor det? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hvorfor det? Vet ikke - har vel ikke tenkt over at gutter også er så opptatt av de tingene du har skrevet om? Ikke vondt ment 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hvorfor det? Jeg er enig med Persille, trodde du var jente. Ikke noe negativt i det i det hele tatt, har tatt feil av flere "kjønnsløse" nick her inne. Årsaken er nok at du liksom har skrevet om en del følelse-greier, som gutter kanskje ikke har for vane å skrive om. Artig at jentene kikket da ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.