Gjest Slanke meg Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Noen som har prøvd begge deler som kan si litt om hva som virka best? Noe som er likt eller ulikt med kursene? Hva vil du anbefale? 0 Siter
Gjest Prøvd begge Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har gått på både Grete Roede og Libra.GR for mange år siden da. Min erfaring er at Libra fungerer best. GR er veldig fokusert (var den gang i alle fall) på kaloritelling, trimpoeng, ja- og nei-mat, fokuset ble bare for stort. Helt feil for meg. Lettere for å skli feil avgårde. Libra er mer "hverdag". Vanlig mat. Ingen kaloritelling. Fokus på kurskveldene går på så mye forskjellig, som vaner, selvtillitt, planlegging, holdninger, ja, alt mulig, ikke bare _slanking_, men mye om mennesket. Libra er slik som man kan leve etterpå. 0 Siter
Gjest Slanke meg Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har gått på både Grete Roede og Libra.GR for mange år siden da. Min erfaring er at Libra fungerer best. GR er veldig fokusert (var den gang i alle fall) på kaloritelling, trimpoeng, ja- og nei-mat, fokuset ble bare for stort. Helt feil for meg. Lettere for å skli feil avgårde. Libra er mer "hverdag". Vanlig mat. Ingen kaloritelling. Fokus på kurskveldene går på så mye forskjellig, som vaner, selvtillitt, planlegging, holdninger, ja, alt mulig, ikke bare _slanking_, men mye om mennesket. Libra er slik som man kan leve etterpå. Det var akkuart det jeg trodde om kursene. Jeg hellet mot Libra kurset nettopp pga av "veien og telle kalorier fokuset" på GR. Mulig det er Libra kurs vi havner på da. Takk for tilbakemeldingen =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.