Gjest dolsommer Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Den reklamen fra: djuice kontroll Hva betyr den? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Dette fikk jeg forklart her for en stund siden. Matti var tydeligvis kjent som en som var vel glad i en fest. Men her klarte han takke nei. Så han har kontroll. 0 Siter
Gjest Morsom Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Matti er en gammel ski hopper som har slitt med alkohol problemer. Nå har han tydeligvis tatt kontroll over drikkingen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 At alle kan ta kontroll over livet sitt med Djuice Kontroll. Selv Matti Nykänen som jo har vært kraftig ute å kjøre hva alkohol (og stoff?) angår. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 han matti nykænen eller hva han heter, har jo festa ganske kraftig og har vel fått endel kritikk for det siden han driver med sport, han har nå skjerpa seg. De spør om han vil feste men han sier nei.... han har fått kontrollen tilbake. D djuice-få kontrollen tilbake.... skjønner? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Min favorittreklame for tida - digger den ;-) 0 Siter
Dory Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Min favorittreklame for tida - digger den ;-) Ja, hihi, den er kjempe bra! Hey Matti, do you eant to party! *lol* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Min favorittreklame for tida - digger den ;-) Ja, den er kul. Men jeg begynner å bli litt lei av den, for den går jo hele tiden! Har fått den finske (?) sangen på hjernen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ja, den er kul. Men jeg begynner å bli litt lei av den, for den går jo hele tiden! Har fått den finske (?) sangen på hjernen. Den går litt for ofte ja. :-) Er sangen finsk? Synger de ikke "Talk to me, talk to me, talk to me"? Eller Talk to-to me? :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Den går litt for ofte ja. :-) Er sangen finsk? Synger de ikke "Talk to me, talk to me, talk to me"? Eller Talk to-to me? :-) Åh, er det det de sier? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Min favorittreklame for tida - digger den ;-) Yes, stilig at Matti kan gjøre narr av seg selv sånn. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Den går litt for ofte ja. :-) Er sangen finsk? Synger de ikke "Talk to me, talk to me, talk to me"? Eller Talk to-to me? :-) Musikken i Mattifilmen er laget av den norske electronica-duoen Martine & Mirejam. http://www.djuice.no/articles/artid9995786.html 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Åh, er det det de sier? Innbildte meg hvertfall det :-) Men ifølge linken til Teatrika heter låta Go to the beat, så da er det kanskje dét de synger..? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Min favorittreklame for tida - digger den ;-) Ditto! :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Matti Nykänen er en fyllik som er veldig glad i en fest. Og han skjønner ikke annet enn finsk. Sånn at reklamen er lagt opp sånn at det skal gi uttrykk for at Matti(den ultimate partyløve og fyllik) har fått fullstendig kontroll på livet sitt og ikke fester mer. Egentlig skjønner han bare ikke engelsk og hva jenta sier........ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.