Gå til innhold

Matti, do you want to party?

Anbefalte innlegg

Gjest dolsommer
Skrevet

Den reklamen fra:

djuice kontroll

Hva betyr den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fikk jeg forklart her for en stund siden. Matti var tydeligvis kjent som en som var vel glad i en fest. Men her klarte han takke nei. Så han har kontroll.

Gjest Morsom
Skrevet

Matti er en gammel ski hopper som har slitt med alkohol problemer. Nå har han tydeligvis tatt kontroll over drikkingen.

Skrevet

At alle kan ta kontroll over livet sitt med Djuice Kontroll. Selv Matti Nykänen som jo har vært kraftig ute å kjøre hva alkohol (og stoff?) angår.

Gjest humlemor
Skrevet

han matti nykænen eller hva han heter, har jo festa ganske kraftig og har vel fått endel kritikk for det siden han driver med sport, han har nå skjerpa seg. De spør om han vil feste men han sier nei.... han har fått kontrollen tilbake. D djuice-få kontrollen tilbake.... skjønner?

Skrevet

Min favorittreklame for tida - digger den ;-)

Ja, hihi, den er kjempe bra!

Hey Matti, do you eant to party!

*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, den er kul. Men jeg begynner å bli litt lei av den, for den går jo hele tiden! Har fått den finske (?) sangen på hjernen. :)

Skrevet

Ja, den er kul. Men jeg begynner å bli litt lei av den, for den går jo hele tiden! Har fått den finske (?) sangen på hjernen. :)

Den går litt for ofte ja. :-)

Er sangen finsk? Synger de ikke "Talk to me, talk to me, talk to me"?

Eller Talk to-to me? :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den går litt for ofte ja. :-)

Er sangen finsk? Synger de ikke "Talk to me, talk to me, talk to me"?

Eller Talk to-to me? :-)

Åh, er det det de sier? :)

Skrevet

Yes, stilig at Matti kan gjøre narr av seg selv sånn.

Skrevet

Åh, er det det de sier? :)

Innbildte meg hvertfall det :-)

Men ifølge linken til Teatrika heter låta Go to the beat, så da er det kanskje dét de synger..? :-)

Skrevet

Ditto! :-)

Skrevet

Matti Nykänen er en fyllik som er veldig glad i en fest. Og han skjønner ikke annet enn finsk.

Sånn at reklamen er lagt opp sånn at det skal gi uttrykk for at Matti(den ultimate partyløve og fyllik) har fått fullstendig kontroll på livet sitt og ikke fester mer.

Egentlig skjønner han bare ikke engelsk og hva jenta sier........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...