Glimtipper Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg mener ikke nødvendigvis av det motsatte kjønn, jeg mener om mennesker generelt liker deg. De fleste synes ikke jeg er så veldig hyggelig i begynnelsen. Jeg er ikke overstrømmende på noe vis og framstår som ganske selvsikker, eventuelt arrogant. Det gjør enkelte usikre eller de finner det direkte uattraktivt. De aller fleste liker meg bedre og bedre når de blir kjent med meg, for jeg bryr meg veldig om andre mennesker og er rimelig interessant (tror jeg). Hva med deg? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har faktisk følelsen av at de fleste liker meg fra begynnelsen av. Har aldri opplevd at noen har mislikt meg. Men mulig de bare har skjult det godt. Vet ikke hvorfor det er slik/hvorfor jeg har følelsen av det. Har i allefall aldri smisket meg innpå noen, så håper og tror folk liker meg for den jeg er, og det er selvsagt veldig koselig. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ja, faktisk. Har flere ganger fått høre at jeg er lett å like. - Kompliment som er veldig gode å få høre 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 jeg blir ofte oppfattet som litt stille og sjenert helt i begynnelsen (noen ganger) er ikke det. Men blr fort likt av de fleste. Folk sier at jeg alltid er glad, varm, utadvent osv. føler meg sånn også. jeg synes at folk burde være litt mere ydmyke mange ganger. Nå kjenner jeg jo ikke deg men kanskje folk hadde fått et bedre første intrykk hvis du var litt mere ydmyk, man er ikke svak fordi man er ydmyk, man er ikke usikker på seg selv fordi man er ydmyk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det kommer helt veldig an på..;-PJeg tror jeg blir generelt godt likt, men jeg vet også det er mange som virkelig ikke kan fordra meg også. Jeg tror jeg blir godt likt fordi jeg både skravler og hører etter, og fordi folk synes jeg er ganske morsom og at jeg gestikulerer, er livlig og sier mye rart. Jeg har meninger om mye, og dessuten bryr jeg meg om folk og er interessert i de jeg liker. Jeg er generelt blid og grei med folk. Hvorfor folk IKKE liker meg skjønner jeg selvsagt ikke noe av..;-P Joda..Jeg tror det går på at jeg tar mye plass, noen synes jeg er arrogant etc..Litt loud. Også driter jeg litt i det også..Sånn å måtte passe inn etc..Alle MÅ ikke like meg..Jeg tror det faller enkelte litt tungt for brystet at jeg tenker litt sånn. Og draget på det motsatte kjønn har jeg da faktisk..;-) Tross store tabber på den fronten i helga..;-P Jeg har også lettere for å få guttekompiser enn venninner. Selvom jeg har et par gode. Store jentegjenger er litt skummelt, for de har så mye rar kotume, og sånn skikkelige jenteting på gang og jeg har det med å verken forstå eller like dem så godt. Sånne jenter liker så og si aldri meg tilbake heller, så da så. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Nei. Ingen. Nei helt sikkert ikke! ;-) På fisketur? ;-P 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det er nok motsatt med meg, jeg virker som ei ålreit jente men etter hvert skjønner de at jeg er litt... rar og teit. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Nei helt sikkert ikke! ;-) På fisketur? ;-P Selvsagt. Har nervene roa seg? Og fikk du svar på noen sms? 0 Siter
Dory Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 I den senere tid tror jeg folk flest synes jeg er en snill og hyggelig jente:) Før var jeg veldig sjenert og usikker, da fikk jeg ikke så lett kontakt. Men nå har jeg bedre selvtilitt, og tør være meg selv, og stoler på meg selv. Har særlig draget på menn over 80;) Fikk telefonnummret til en mann på over 80 i helga, haha!! ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Selvsagt. Har nervene roa seg? Og fikk du svar på noen sms? Nope! :-o Ingen forsonende svar-sms! Ajaj..Selvsagt, mine bestvenner har tilgitt meg, men han duden, som jeg tross alt er aller flastest for tilgir tydligvis ikke..;-P Dessuten var det noen som LO av meg i går, er jeg paranoid nok til å være nesten helt sikker på. Men, men, i morgen er det back in the saddle, skal drikke hadet øl med venner, men det blir IKKE samme plass og ngen drinker! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Nope! :-o Ingen forsonende svar-sms! Ajaj..Selvsagt, mine bestvenner har tilgitt meg, men han duden, som jeg tross alt er aller flastest for tilgir tydligvis ikke..;-P Dessuten var det noen som LO av meg i går, er jeg paranoid nok til å være nesten helt sikker på. Men, men, i morgen er det back in the saddle, skal drikke hadet øl med venner, men det blir IKKE samme plass og ngen drinker! ;-) Du timet det jo genialt. Da tenker jeg på din utenlandstur. Selv om sikkert enkelte tror du forlater landet nettopp på grunn av disse hendelsene. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror jeg bare signerer litt på laguna sitt - for det var omtrent som å lese om meg! *skummelt* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Veldig lik din beskrivelse! Men jeg jobber med saken, og er alltid veldig blid og hyggelig. Det største problemet er nok at jeg har sær humor, og må passe meg for ikke å la den få utløp før de andre kjenner meg litt bedre... ;-) 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Folk flest liker meg har jeg fått inntrykk av. Ikke fordi jeg er så usedvanlig hygggelig, men fordi jeg egentlig er veldig enkel og rett frem - og ikke så komplisert som mange andre jenter. Ikke misforstå, jeg er jo egentlig superhyggelig også, da, søt og snill til vanlig. Men har ingen problemer med å ikke være søt og hyggelig, feks hvis noen irriterer meg eller oppfører seg helt j****. Er jeg sur, får sambo høre det kjapt; gidder ikke å gå i to uker å furte. Folk som ikke liker meg, liker meg virkelig ikke (som regel fordi jeg oppdager det og driter i å være hyggelige tilbake). Jeg kan være både frekk og rappkjeftet, og jeg har en egen evne til å diskutere og drikke gutta under bordet, noe som ikke alltid blir godt mottatt av deres respektive kjærester (ikke misforstå - er ikke sånn hurpe som legger meg etter andres gutter, men noen ganger blir det bare for mye grining på fest når jenter er til stedet. Da er gutta og deres 'enkle' tanker mye bedre). I tillegg er jeg ganske feminin, og tripper rundt med mine høye hæler og lipgloss, noe som sjelden blir mottatt bra hos andre jentegjenger. Men så det er sagt; er veldig harmløs og morsom. Full fres det meste av tiden. Men jeg banker deg hvis du er ekkel 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det er nok motsatt med meg, jeg virker som ei ålreit jente men etter hvert skjønner de at jeg er litt... rar og teit. Næhæi.. Det tror jeg ikke noe på :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Næhæi.. Det tror jeg ikke noe på :-) Hehe, neida, det er vel kanskje ikke helt sånn. Hun ene venninna mi sa her om dagen at første gangen hun møtte meg tenkte hun "hun MÅ jeg bare bli kjent med" og etter det var vi sammen nesten hver dag! Helt utrolig å klare å få seg ny bestevenn når man er 24 år, det trodde jeg faktisk ikke gikk an. Ble drukket ut i helga og det var mange fulle venninner samlet på et sted, så jeg fikk høre mye smigrende den kvelden. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, neida, det er vel kanskje ikke helt sånn. Hun ene venninna mi sa her om dagen at første gangen hun møtte meg tenkte hun "hun MÅ jeg bare bli kjent med" og etter det var vi sammen nesten hver dag! Helt utrolig å klare å få seg ny bestevenn når man er 24 år, det trodde jeg faktisk ikke gikk an. Ble drukket ut i helga og det var mange fulle venninner samlet på et sted, så jeg fikk høre mye smigrende den kvelden. Det var et fint kompliment :-) De var snille med deg på utdrikninga altså, ingen ut-driting? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det var et fint kompliment :-) De var snille med deg på utdrikninga altså, ingen ut-driting? :-) De var helt utrolig supersnille!! Det var bare gøy og morro fra morgen til langt på natt og jeg sitter igjen med kjempemange gode minner som jeg skal ta vare på resten av livet. Det var helt fantastisk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 De var helt utrolig supersnille!! Det var bare gøy og morro fra morgen til langt på natt og jeg sitter igjen med kjempemange gode minner som jeg skal ta vare på resten av livet. Det var helt fantastisk. Sånn skal det være!! Skal delta i utdrikningslag til helga, er veldig spent på hva som skal skje, har ikke fått vite noe enda ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.